Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR

http://blog.milliyet.com.tr/inkotr

04 Ocak '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Oltama takılanlar - 14

Oltama takılanlar - 14
 

OLTAMA TAKILAN -- BLOG SAYFALARI


MERHABALAR...

Sevgili blog arkadaşlarım, "BEN ve OLTAMA TAKILANLAR" sayfama " HOŞ GELDİNİZ..! "

ÖNCE HEPİNİZİN (2013) YENİ YILINI KUTLAR ve MUTLULUKLAR DİLERİM.! :-))

Gerçekten burası internetde büyük okyanus gibi insana bir his veriyor. İnanın o kadar güzel ve emek verilmiş yazılara rastlıyorum ve mümkün olduğunca o blog sayfalarının kapılarını imkanlarım nisbetinde ziyaret ederek, tanıdıklarıma merhaba, yeni gelen arkadaşlara da hoş geldiniz deme fırsatını bulabilmek bana ayrı bir mutluluk veriyor.

Book-01-june.gif (20677 bytes) Book-09-june.gif (13537 bytes)

Bu blog sayfam "BEN ve OLTAMA TAKILANLAR" sayfam içinde (14) .cüsü oluyor. Burada olmayan arkadaşlarımın blog yazıları belki de (1) + (2b) + (3) + (4) + (5) + (6) + (7) + (8) + (9) + (10) + (11) + (12) veya (13) sayfalarında OLTAYA TAKILIP, yayına çıkmış olabilir. Ben burada kendimce yakalayabildiğim bana göre ilgili, güzel yazıları sizlere tavsiye etmek, en azından göz atmanızı sağlayabilmektir. Elbetde RENKLER ile ZEVKLER DE hiç bir zaman bir değildir.

         Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

2013 yılında  insanlar hep SEVGİ - SAYGI ve BARIŞ içinde birbirlerini kırmadan ve dökmeden HOŞ GÖRÜ içinde (+) POZİTİF olarak yaşasınlar.

1* Kendini öven insanlardan kaç.

2* Kendini sev.

3* İnsanları kaybediyorsun diye ağlayıp sızlanma, ama kazandığın insanların değerini bil.

4* Göz göre göre su birikintilerine taş atma, mutlaka üzerine sıçrar.

5* Seni dinleyip anlamaya niyetli olmayanlarla tartışma.

 

            

 2013 Yılında etrafımızda hep SEVGİ KELEBEKLERİ uçuşsun. Bizleri SEVGİ AĞLARI ile örsün.!

*******

Ben bir editör olmayıp, sadece hoşuma giden yazıları ve mümkün olduğunca çeşitli blog arkadaşlarımın (YENİ veya ESKİ) hiç ayırt etmeden, yorumlarımı yapıp, sonra burada LİNKLERİNİ vererek onları sizlere tanıtmak arzusundayım. Tek amacım BARIŞ - SEVGİ - DİYALOG ve PAYLAŞIM.

Zevkler ve Renkler… Bir değildir. . . Olsa da Tartışmasak!

Üretmek demek bereket demektir... Ancak laf üretmektense, oturup işimize gücümüze bakmak, herhalde en hayırlı berekettir..!

Arzu ederseniz şayet geçen son (13) linkden diğer yayına çıkmış blogları da inceleyebilirsiniz..

SON *** 13.cüsü *** Oltama takılanlar - 13 ***  Oltama takılanlar - 13

Bu defa sizlere, imkanlarım ve zamanım içinde ziyaret edip, okuyabildiğim BLOG SAYFALARINI değil, sadece (MB) blogda yazdığım (4) adet blog yazımı görüşlerinize sunuyorum. Takdir elbetde sizlerindir.

1* Üzüm çuvalı   ***  Üzüm çuvalı

2* Sevgi kelebeği üzüm çuvalına konunca  ***  Sevgi kelebeği üzüm çuvalına konunca

3*  İnsan ve insanlar   ***  İnsan ve insanlar

4*  Ben bir garip oltayım  ***  Ben bir garip oltayım

 

 

( Devamı gelecek )......GELECEK SAYIDA...! :-)))

****************************************************************

NOT * MÜMKÜN OLDUĞUNCA BÜTÜN BLOG ARKADAŞLARIMIN

İLGİMİ ÇEKEN " OLTAMA TAKILANLAR " SAYFALARINI

ZİYARET EDECEĞİM ***

********************************************************************

HEPİNİZE SAĞLIK ve ESENLİKLER DİLERİM.

*********************************************************************

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR ***

*********************************************************************

 

R E K L A M S I Z   B L O G , Y A P R A K S I Z   A Ğ A C A   B E N Z E R ... !

* * * * * * *

 

HAYVANLARIMIZI KORUYALIM - EZİYET ETMİYELİM..!

*****************

 

LÜTFEN DİKKAT..!

TRAFİKDE DİKKATSİZLİK,CANINIZA ve MALINIZA MAL OLABİLİR.!

 
Toplam blog
: 77
: 1154
Kayıt tarihi
: 31.07.12
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem ça..