Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR

http://blog.milliyet.com.tr/inkotr

21 Aralık '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Oltama takılanlar - 13

Oltama takılanlar - 13
 

OLTAMA TAKILAN -- BLOG SAYFALARI


MERHABALAR...

Sevgili blog arkadaşlarım, "BEN ve OLTAMA TAKILANLAR" sayfama " HOŞ GELDİNİZ..! "

Gerçekten burası internetde büyük okyanus gibi insana bir his veriyor. İnanın o kadar güzel ve emek verilmiş yazılara rastlıyorum ve mümkün olduğunca o blog sayfalarının kapılarını imkanlarım nisbetinde ziyaret ederek, tanıdıklarıma merhaba, yeni gelen arkadaşlara da hoş geldiniz deme fırsatını bulabilmek bana ayrı bir mutluluk veriyor.

Book-01-june.gif (20677 bytes) Book-09-june.gif (13537 bytes)

Bu blog sayfam "BEN ve OLTAMA TAKILANLAR" sayfam içinde (13) .cüsü oluyor. Burada olmayan arkadaşlarımın blog yazıları belki de (1) + (2b) + (3) + (4) + (5) + (6) + (7) + (8) + (9) + (10) + (11)  veya (12) sayfalarında OLTAYA TAKILIP, yayına çıkmış olabilir. Ben burada kendimce yakalayabildiğim bana göre ilgili, güzel yazıları sizlere tavsiye etmek, en azından göz atmanızı sağlayabilmektir. Elbetde RENKLER ile ZEVKLER DE hiç bir zaman bir değildir.

“Polar bear waterplay” by Jutta Kirchner :) 

Eee bazen de suyun altında veya suyun üstünde tehlikeli hayvancıklara da rastlıyabiliriz. Onun için DİKKAT..! Farkına varmadan bizi o pençeleri ve dişleri arasında çaktırmadan midesine götürmeye çalışabilir.! :-)))

Ben bir editör olmayıp, sadece hoşuma giden yazıları ve mümkün olduğunca çeşitli blog arkadaşlarımın (YENİ veya ESKİ) hiç ayırt etmeden, yorumlarımı yapıp, sonra burada LİNKLERİNİ vererek onları sizlere tanıtmak arzusundayım. Tek amacım BARIŞ - SEVGİ - DİYALOG ve PAYLAŞIM.

Zevkler ve Renkler… Bir değildir. . . Olsa da Tartışmasak!

Üretmek demek bereket demektir... Ancak laf üretmektense, oturup işimize gücümüze bakmak, herhalde en hayırlı berekettir..!

Arzu ederseniz şayet geçen son (12) linkden diğer yayına çıkmış blogları da inceliyebilirsiniz..

SON *** 12.cisi *** Oltama takılanlar - 12 ***  Oltama takılanlar - 12

İmkanlarım ve zamanım içinde ziyaret edip, okuyabildiğim BLOG SAYFALARI :

1* İlginç bilgiler ***  İlginç bilgiler

2* Allah belanı ver-me-sin!  ***  Allah belanı ver-me-sin!

3*  Özürlü olduğum için özür dilerim !?  ***  Özürlü olduğum için özür dilerim !?

4*  Gitme   ***   Gitme

5*  Güvenilir üyelik nedir? Kaça ayrılır?   ***  Güvenilir üyelik nedir? Kaça ayrılır?

6*  Al yorum, ver yorum; Yalnız seni seviyorum!   ***   Al yorum, ver yorum; Yalnız seni seviyorum!

7*  Denize ulaşamayan sadece Caretta Caretta’lar olsa keşke !  ***  Denize ulaşamayan sadece Caretta Caretta’lar olsa keşke !

8*  Beynimiz baharsa   ***  Beynimiz baharsa

9*  Hocayla şeytan ve kıyamet konusunda sohbet...  ***  Hocayla şeytan ve kıyamet konusunda sohbet...

10*  Kafası koparılacak kadın...  ***  Kafası koparılacak kadın...

11*  Huylu huyundan vazgeçer mi ?  ***  Huylu huyundan vazgeçer mi ?

12*  Mutluluk davetiyesi   ***  Mutluluk davetiyesi

13*  Tarz   ***   Tarz

14*  Şok, Türkiye Eurovisiona katılmayacak   ***  Şok, Türkiye Eurovisiona katılmayacak

15*  2013 Eurovision'u protesto haklı fakat...  ***  2013 Eurovision'u protesto haklı fakat...

16*  "Hayatı gözyaşlarıyla ödüllendireceğimize... *** 

17*  Maya Takvimi ışığında, Şirince Blog Toplantısı !..   ***  Maya Takvimi ışığında,  Şirince Blog Toplantısı !..

18*  Türkiye Eurovision Şarkı Yarışması'na Katılmıyor   ***   Türkiye Eurovision Şarkı Yarışması'na Katılmıyor

19*  Benim yarınlarım için minicik bir şey lütfen....  ***  Benim yarınlarım için minicik bir şey lütfen....

20*  O saatleri çöpe atın!   ***  O saatleri çöpe atın!

21*  Kumaş ölçüleri ( 6 )   ***  Kumaş ölçüleri ( 6 )

22*  Ben Almanya’da… Dankeschön. 5  ***  Ben Almanya’da… Dankeschön. 5

23*  "Kıyamet"in günü değişti; "kıyamet", TT Arena’da bu gece kopacak!  *** 

24*  Kan rüyayı hepten bozardı...  ***  Kan rüyayı hepten bozardı...

25*  Mazide bir derbi yatar(!)  ***   Mazide bir derbi yatar(!)

26*  Orda bir park var uzakta. O park benim parkım değildir !  ***   Orda bir park var uzakta. O park benim parkım değildir !

27*  Türkiye'nin ilk Kadın İnşaat Mühendisi   ***   Türkiye'nin ilk Kadın İnşaat Mühendisi

28*  Bir blog okudum ve…  ***  Bir blog okudum ve…

29*  Boğaz Köprüleri ve Otoyollar da satıldı!..  ***  Boğaz Köprüleri ve Otoyollar da satıldı!..

30*  Kar yağıyor Ankara'ya   ***   Kar yağıyor Ankara'ya

31*  Akdeniz sinekli mandalina kimlere yedirildi  ***   Akdeniz sinekli mandalina kimlere yedirildi

32*  Grisi olmaz aşk'ın!   ***  Grisi olmaz aşk'ın!

33*  Gideriz esas yüce divana   ***  Gideriz esas yüce divana

34*  Bir yeni yıl çağrışımı   ***  Bir yeni yıl çağrışımı

35*  Özürlülerin, engellilerin çalışma hayatındaki yerlerine ait birkaç örnekleme… ***  Özürlülerin, engellilerin çalışma hayatındaki yerlerine ait birkaç örnekleme…

36*   Dünya dönüyor  ***  Dünya dönüyor

37*   21 Aralık kıyameti ve yaşayacaklarımız  ***  21 Aralık kıyameti ve yaşayacaklarımız

38*   Maya Takvimine göre 21 Aralık 2012 de ne olacak?!   ***   Maya Takvimine göre 21 Aralık 2012 de ne olacak?!

39*   Çözümcü geldiiiii hanımlar beyleeer!   ***  Çözümcü geldiiiii hanımlar beyleeer!

40*   Kapari toplamanın bedeli   ***   Kapari toplamanın bedeli

41*  Şirince'ye maya çaldım! Ya tutarsa! 22 Aralık'ta soluğu alırız 5. boyutta  ***  Şirince'ye maya çaldım! Ya tutarsa!  22 Aralık'ta soluğu alırız 5. boyutta

42*   Kırık Can   ***   Kırık Can

43*   Tertemiz, temizlik günü  ***  Tertemiz, temizlik günü

44*   Didim Sivil Toplum örgütleri, ilçelerine kurulması düşünülen Balık çiftliklerine karşı tavır aldılar  ***  Didim Sivil Toplum örgütleri, ilçelerine kurulması düşünülen Balık çiftliklerine karşı tavır aldılar

45*   Mevsimsiz kar   ***   Mevsimsiz kar

46*   Geleceğimiz nasıl satılıyor?   ***   Geleceğimiz nasıl satılıyor?

47*   Şirince'de çok şeyler oluyor !..  ***  Şirince'de çok şeyler oluyor !..

48*   Şirince Kıyamet Günlüklerim (1) 'Ecüc-Mecüc'ler gelmiş !..' ***   Şirince Kıyamet Günlüklerim (1)   'Ecüc-Mecüc'ler gelmiş !..'

49*   Üç kadın, üç inanç   ***  Üç kadın, üç inanç

50*   Har bana, harman sana  ***  Har bana, harman sana

51*   Mani-dar: Yunus’u anlamadılar  ***  Mani-dar: Yunus’u anlamadılar

52*   Acelem var hayat!   ***  Acelem var hayat!

53*   Pis yürekleri ötele!   ***   Pis yürekleri ötele!

54*   Deli kadının notları: Zemherinin ayazında  ***  Deli kadının notları: Zemherinin ayazında

55*   Bir dilek tuttum ben de !   ***   Bir dilek tuttum ben de !

56*   Ben Boğaziçi, Sen Fatih ...  ***    Ben Boğaziçi, Sen Fatih ...

57*   Mideden kalbe   ***   Mideden kalbe

 

 

( Devamı gelecek )......GELECEK SAYIDA...! :-)))

****************************************************************

NOT * MÜMKÜN OLDUĞUNCA BÜTÜN BLOG ARKADAŞLARIMIN

İLGİMİ ÇEKEN " OLTAMA TAKILANLAR " SAYFALARINI

ZİYARET EDECEĞİM ***

********************************************************************

HEPİNİZE SAĞLIK ve ESENLİKLER DİLERİM.

*********************************************************************

BEN ve OLTAMA TAKILANLAR ***

*********************************************************************

 

R E K L A M S I Z B L O G , Y A P R A K S I Z A Ğ A C A B E N Z E R ... !

* * * * * * *

HAYVANLARIMIZI KORUYALIM - EZİYET ETMİYELİM..!

*****************

 

LÜTFEN DİKKAT..!

TRAFİKDE DİKKATSİZLİK,CANINIZA ve MALINIZA MAL OLABİLİR.!

 
Toplam blog
: 77
: 1154
Kayıt tarihi
: 31.07.12
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem ça..