Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ortadoğu Paradoksumuz

Ortadoğu Paradoksumuz
 

Sevdiğim Türkiye:)


Paradoks
Doğru görünen yanlıştır
Paradoksa düşmek
Doğru görünen yanlışa inanmaktır
İnanıp
Sonu kötü işlere kalkışmaktır
Bugün
Sevgili ülkemiz
Ve
Onun sevgili tepe yöneticisi
Sayın Erdoğan
Bu paradoksu yaşıyor
Ve canlarım
Ülkemiz de yaşıyor ne yazık ki
Allah
Sonumuzu hayır eder inşallah
Ben
Sadece ve sadece
Allah’a sığınıyorum bu konuda
Ve
Dualarımı ona emanet edip bekliyorum
Ortadoğu
Bir bataklık canlarım bir bataklık
Bir giren
Bir daha çıkamaz o bataklıktan
Biliyorsunuz herhalde
Bataklık
Basanı içine çeker durmadan
Kıpırdadıkça
Çıkmak için çabaladıkça
İçine çeker daha
Ben bunu
Büyük Menderes Nehrimizde yaşamıştım
Bir ayağımı çıkarayım derken
Öteki ayağım gidiyordu aşağıya
En sonunda yattım çamurun üstüne
Çektim ayaklarımı ikisini birlikte
Yuvarlanarak çıktım kenara
Ne çileydi
Ne büyük korkuydu yaşadığım
Anlatamam doğrusu
Allah
Bataklıktan korusun hepimizi
İnşallah
İnşallah diyelim canlarım
Ben derim ki
Neden bizim ülkemiz de
Bir Kuzey Avrupa ülkesi gibi olamıyor
Bir İsveç
Bir Norveç
Bir Finlandiya
Olamıyor bir türlü
Kendi içine bakıp
Kendi sorunlarına eğilip
O sorunları giderip
İlmen fennen ilerleyip
Ülkeyi gelişmiş kılıp
Mutlu insanlar ülkesi kılmıyoruz
Ülkemizi

Bir Ortadoğu projesinin peşine takıldık
Gidiyoruz işte
Hani denir ya
“Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete” diye
İnşallah olmaz diyeceğim de
Bilemiyorum artık
Bilemiyorum
Bilemiyorum
Bilemiyorum artık
Allah
Sayın Erdoğan’a basiret nasip etsin
Olaylara
Bilim gözlüğüyle baksın
Deneysel olguların peşine düşürsün
Paradokslardan kurtarsın diyorum
Erdoğan’ın yapacağı
Bilim önderliğinde bilim adamlarıyla
Bir araya gelecek
Olaylara bilim ışığında bakıp öyle değerlendirecek
Ülkeyi
Paradokslara kaptırıp gitmeyecek
Her türlü sıkıntıyı
Barış koşullarında çözmek için çalışacak
Ülke dışında gelişen kötü oluşumları da
Sadece ve sadece barış koşullarında gidermeye
Çalışacak
Her şeyi göze alarak değil
Her şeyi göze almak ancak ve ancak
Ülke istila ile karşı karşıyayken olur
Bunda bile yine de barış koşulları var mı diye
Bakılmalıdır
Yani canlarım
Biz şu Ortadoğu bataklığına girmeden
Barış koşullarında kalarak
O bataklığın kurutulması için yardımcı olursak
O paradokstan kurtulur
Geleceğimizi garanti altına alabiliriz
Değilse canlarım
Bu paradoksal yaklaşım bizi
Sonu felaket olan olaylara sürükler gider

Sağlıcakla kalınız





 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..