Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Otomatik ödeme talimatı yetmiyor!

Otomatik ödeme talimatı yetmiyor!
 

Hangi kutucuk işaretlenecek?


Yazımın yayınlanmasını engelleyebilir düşüncesiyle banka ismini vermeden konuya gireceğim. 

Ocak 2011 başında bankamın internet şubesinden İSKİ faturamın ödenmesi için "Otomatik Ödeme Talimatı" verdim. Ödemenin de Kredi kartımdan tahsil edilmesini istedim. Ocak faturamın şubat ayında, şubat faturamın da mart ayında ödenmediğini görünce hem şubat ayında hem de mart ayında bankamın "Haklı Müşteri Hattı" na şikayet formunu doldurarak durumu bildirdim. Şubatta aranmadım, Mart ayında ise 444 lü bir numarayı aramam gerektiğine dair bir e-posta aldım. 

Numarayı aradım. Görevli, formda bulunan kutucuklardan "Minimum tutar ödensin" kutucuğunu işaretlediğim için ödemelerin gerçekleşmediğini söyledi. İşaretlenmesi gereken kutucuğun "Tüm tutar ödensin" kutucuğu olacağını belirtti. Bunu manuel yaptı. 

Sonrasında yaptığım incelemede talimat oluşturma seçeneklerinde böyle bir seçeneğin olmadığını gördüm. Şikayetimi bir başka 444 numaraya iletmem gerektiğini söylediler. O numarada yanıt veren görevli ise bu durumu bir önceki numaraya bildirmemin gerekli olduğunu söyledi. Kısaca sorunumu zamanımı ve sinirlerimi harcayarak gidermiş oldum. 

Bankanın şöyle bir tahhüdü de bulunuyor. Bankadan kaynaklanan hatalarda gecikme faizi banka tarafından karşılanır. Toplamda 3-5 TL.. olan bu faizin geri ödenmesinin peşinde değilim elbet. Ancak banka müştersini hem yanlış yönlendiriyor. Hem de müşterisini mağdur ediyor. Üstüne üstlük eksik bir formun hatasını da kabul etmiyor. 

Sizler de verdiğinizi düşündüğünüz "Otomatik Ödeme Talimat"larınızı bir kontrol edin. 

 

 
Toplam blog
: 36
: 1522
Kayıt tarihi
: 11.12.06
 
 

Zaman yolculuğu yapmak isterseniz, kendinizden yaşça büyük insanların deneyimlerinden yararlanın...