Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Özgür'üm

Yıllarca anlattım durdum öğrencilerime; “ benim Özgür’ üm “ ben özgürüm” gibi sözcüklere getirilen eklerin işlevlerini. Bugün ise; sadece iki olayı birbirine bağlamak adına kullandım bu ekleri. Genç yaşında canına kıyan arkadaşımın adı; Özgür’ dü. O, benim tanıdığım veya henüz tanımadığım ya da hiç tanımayacağım tüm Özgürlerin bileşkesiydi. O, benim Özgür’ ümdü.

Onun için çok canım yandı. Fakat geri iletim olarak bu olay bana yaşamın ıskalanmayacak kadar kısa olduğunu bir kez daha anımsattı. Bu yüzden yıllardır ertelediğim balon turumu bir kez daha gözden geçirdim. Cenaze için dışarıdan gelen bir arkadaşımla konuştum. Ölünün arkasından tutulması gereken yas tablosuna pek uymadığı için, gerçekleştirip gerçekleştirmemekte bir an tereddüt yaşadık. Son kararımız ise, gitmek oldu.

Kararımızı uygulama aşamasında ben bir rekora imza attım kendi çapımda. Yarım saat içinde Argos ve Aşil’ i emin ellere teslim edip çantamı hazırlayarak, otobüse yetiştim. Bu işe garajda soluklanırken kendim bile şaşırdım.

Ayrıntılarına değinmek şu an içimden gelmiyor. Yalnızca yıllardır duvarlarımda asılı duran balonlara daha bir başka bakıyorum artık. Bu düşüm de gerçekleşti, şükürler olsun. Böylece kendimi bir konuda daha özgürleştirdim. Benim Özgür’ üm, benim bir konuda daha özgürleşmeme aracı oldu. Dileğim; adı gibi özgürce yaşasın ruhu.

 

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..