Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '07

 
Kategori
Blog
 

Popüler blogcu

Popüler blogcu
 

Ben çok popüler bir blogcuyum.Milliyet blog da yazıyorum.Kendime ait bir sayfam var.Düzenlemesini ben yaptım.Profil ve resim seçimleri tamamıyla bana ait.Yazılarda bana ait.Hiçbir yerden alıntı yok.Sayfamı çok seviyorum.Kendimi frenlemesem neredeyse sabah-öğle-akşam blog yazacağım.Burada hiç tanımadığım fakat cidden düşüncelerini, yazılarını sevdiğim insanlar var.
Mesela ben güvenilir üye değilim.Fakat kendime güvenim sonsuz.Editörlerin veya MB ' un bana güvenip güvenmemesi umurumda bile değil.Bence bu güvenilir üye durumu sırf iş yüklerini hafifletmek için uydurdukları bir çözüm.

Editörden öneriler köşesinde bloğum çıkdı mı bilmiyorum.İkibinbeşyüz kişi içinde hergün tarama mı yapıyorlar?Tabiki hayır.Çoğu zaman aynı bloglar dönüp duruyor.Bloglara birşey demiyorum tabiki hepsi okunması gereken bloglar.
Okunma oranım düşük, yorum ve yazı oranım yüksek.Demek ki, yazılarımla bir çok insana ulaşmışım.Yani tıklanıp kalmamış sayfam.bloglar okunmuş ve yorum yapılma ihtiyacı hissedilmiş.

Ayrıca itiraf ediyorum;kendi yazılarımı okumaya bayılıyorum.Haksızlık olmaması için kendi sayfama giripde okuyorum.Yani okunma oranımı etkilemiyorum.
Kimseye sataşmıyorum.Günlük, siyaset, aşk, evlilik, meslekler gibi bir çok alanda yazı yazabiliyorum.Blog arkadaşlarımı rencide edici, yerici ve üzücü yorumlar yazmıyorum.Doğruya doğru kimseyi de önermiyorum.Bana ne...Ben nasıl zaman ayırıp, iki arada bir derede yazıları bulup okuyorsam herkes okumaya çalışsın.Öyle bedavacılık yok.Bir de tabi benim şu körler - sağırlar birbirini ağırlar durumlarını sevmemem var.Önerme yapacağım diye ipin ucu kaçsın istemiyorum.Bir de bu önermelerde benim hiç bloğum önerilmemiş.İlginç...Oysa ki harika bloglar yazıyorum.

Ben çok popüler, harika bir blogcuyum, bir tanecik bir Ufaklığım.

Not: Sevgili yekrusehanın bloğunu okuduktan sonra yazdım.Böyle ilham verdiğine göre sen de harika bir blogcusun.

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..