Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sanatta 50. yıl kutlaması

Sanatta 50. yıl kutlaması
 

Abdülkadir Güler ,Sanatta 50. Yıl pastasını keserken.


YAZARIMIZ ABDULKADİR GÜLER'İN 50. SANAT VE KÜLTÜR YILI KUTLANDI

Daha önce Milliyet Blog'ta benim ( Abdülkadir Güler'in Sanatta 50. yılı ) bağlamında bazı kutlamaların yapılacağından söz etmiştim. Bu konu da bana değerli yorumlar geldi bazı yazılar da yazıldı.. Başta Milliyet Blog olmak üzere tüm sanatçı dostlarıma, hepsine ayrı ayrı  teşekkürlerimi sunuyorum.

26 Ocak 2013 günü saat 15.00'de Söke Şairler ve Yazarlar Derneğimiz'in hazırladıkları bir programla 50. Yıl kutlaması  gerçekleşti. Umduğudan daha  fazla ilgi gördü ve kalabalıkkı. Sağ olsunlar Sökeliler ve Aydınlılar beni yalnız bırakmadılar. Başta İlçe Kaymakamımız Sayın Mehmet Demirezer ve değerli eşi Derya Demirezer, Belediye başkan yardımcısı kültür işlerinden sorumlu Belediye Başkan Yard. Sayın Levenk Tuna, Söke' nin ileri gelenleri, şairler ve yazarlar hazır bulundular. Aydında Şairler ve Yazarlar Derneği başkanı Şükrü Öksüz ve yönetim Kurulu üyelerdi  aramızda idiler, şölenimize onur verdiler....

Lafı fazla uzatmadan 26 Ocak 2013 Cumartesi günü Oba Pastenesi'nde yapılan benimle ilgili ( Abdülkadir GÜLER' IN 50. SANAT YILI ) konulu programla ilgili haberi benim de yazı ailesinden bulunduğum Söke Ekspresı  Gazetesinin muhabirlerinden Cevdet Üzüm'ün gazeteye vermiş olduğu haberi sizler paylaşmak istiyorum, tüm emeği geçenlere teşekkürlerimi sunuyor ve darısı dostlar başına diyorum.
28. 01. 2013

Gazetemizin Kültür ve Sanat Yazarı Abdülkadir Güler 50. sanat yılını dostlarıyla kutladı.

Gazetemizin Kültür ve Sanat Yazarı Abdülkadir Güler 50. sanat yılını dostlarıyla kutladı.
Güler'in kutlama etkinliğine Söke Kaymakamı Mehmet Demirezer ve eşi Derya Demirezer Söke Belediye Başkan yardımcısı Levent Tuna, CHP İlçe Başkanı Osman Ünsal ve yönetim kurulu üyeleri, Söke Ticaret odası yönetim kurulu üyeleri Reşat Anya, Haluk Kutlay, Haldun Işıklı ve Kasım Üzüm, Aydın ve Söke şair ve yazarlar derneği başkanları ve yönetim kurulu üyeleri, Abdülkadir Güler'in yakın dostları katıldı.

50.ci sanat yılını kutlayan Abdülkadir Güler'e, Söke Kaymakamı Mehmet Demirezer, Ticaret odası adına Yönetim kurulu üyesi Reşat Anya, Söke Ekspres Gazetesi adına Yazı İşleri Müdürü Kadir Kalaycı birer teşekkür plaketi sundular.
Söke Kaymakamı Mehmet Demirezer yaptığı konuşmada; "Bir Türkiye aşığı sevdalısı, bu toprakların aşığı, sevdalısı Abdülkadir Güler'in dolu dolu geçen 50. sanat yılını kutluyorum. İyiki varsınız hayatı tatlandırıyorsunuz. Yaşam koşulları ancak edebiyatçılaırın yaptıkları, yarattıkları ve ortaya koydukları eserlerle tatlılaşır." dedi.
Söke Belediye Başkan yardımcısı Levent Tuna'da; "Sanat bir insanı yerelden evrenselliğe taşıyan dünya insanı yapmaya yarayan araçtır. Yaptıkları ve üretikleri ile bir Söke'li olarak kendisini kutluyor başarılar diliyorum." dedi.

Abdülkadir Güler 50. yıl anısına hazırlanan pasta keserek dostlarıyla paylaştı.
Söke Ekspres Gazetesi adına kültür ve sanat yazarımız Abdülkadir Gülerin 50. Sanat yılını kutluyor başarıların devamını diliyoruz.

Haber: Cevdet Üzüm

Söke Ekspres Gazetesi

2 8  Ocak 2 013 - Söke

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..