Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '13

 
Kategori
Blog
 

Sayfalarınız toplam 600009 kez görüntülenmiştir

Sayfalarınız toplam 600009 kez görüntülenmiştir
 

Milliyet Blog


Öncelikle daha yeni yazdığım bu kategoride tekrar sizleri rahatsız ettiğim için özür dilerim. Bu yazıda hem sitem var hem de teşekkür.

Öncelikle sitemimi izah edeyim. Dün Gaziantep’te Blog Yazarları Toplantısı Yapalım mı? dedim ama açıkçası pek dikkate alan olmadı. Benden sonra sitenin başka bir yazarı New York buluşması demiş herkes ilgi göstermiş. Demek ki New York’ta Gaziantep’ten daha fazla Milliyet Blog yazarı varmış!

Her neyse gelelim teşekküre. An itibariyle 600 binden fazla ziyaretçiyi sayfama çekerek bir yüz binliği daha devirmiş bulunmaktayım. Halen bu mesleğin eğitimini gören birisi için 600 bin rakamı önemli bir rakam olsa gerek. Bunun yanında okunma sayısı 380 bine ağır adımlarla ilerlerken en çok okunan yazımda 50 bine merdiven dayadı.

Günde en aşağı 500 kişi tarafından okunup bin kişi tarafından ziyaret ediliyorum. Umarım misafirlerim sayfamdan hoşnut ya da mutsuz ayrılıyordur. Hoşnut ya da mutsuz diyorum çünkü hiçbir duygu hissetmeden ayrılması en kötüsü. Yazınız okuru hiç ırgalamamış yani etkilememiş demektir. Allah tüm yazarları bundan korusun.

Her neyse şimdi okur - yazar ilişkisinden bu haftanın benim adıma ikinci önemli olayına gelelim. 5 yıllık Milliyet Blog kariyerimde yazım ilk defa editörden öneriler bölümünde yayınlandı. Aslında sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Çünkü koskoca 5 yıl olmuş, 300’ü aşkın blog yazmışım abi insan bir tane mi önerilecek blog yazar!

Her neyse hiç yoktan iyi deyip bir fukara tesellisiyle yazımı sonlandırıyorum.

Hoşça kalın 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..