Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevgi olup ışıyabilsek

Sevgi olup ışıyabilsek
 

En güzel sevgi:)


Ben bir belediye başkanı olsam

Örneğin Söke’ye:)

Sevgi olur ışırım sadece

Işıl, ışıl bir sevgi olurum

Gülümseyen bakışlarımı

Doğrulturum insanların üzerlerine

Onları da sevgi yapar çıkarım

Yılmam asla hiçbir konuda

Hiç, hiç hiçbir konuda

Çözüm olur çözüm yaratırım

Şu dilenciliği örneğin

Şu dilenciliği yok ederim en başta

Sevginin en korktuğu şey

Yalandan sevmedir

Yalandan seven

Asla paylaşmaz

Asla hatır gönül gütmez

Asla affetmez

Asla ama asla azını paylaşmaz

Bir yerde dilenen insanlar varsa eğer

Ben de oradaysam

Ya o dilencinin yerine ben oturur

Kahır içinde ben dilenirim

Ya da

Dilenen insanlara sahip çıkar onları rahatlatırım

Bir yerde kavga varsa

Ben de oradaysam

O kavga ben olurum

O kavgayı eritir yok ederim sevgimin ateşinde

Bütün sıkıntı işte bu

Bir yerlere gelip oturanlar

Ağızlarını açıp olur olmaz şekilde konuşuyorlar

Sadece

Sadece bunu yapıyorlar

Olmuyor

Olmuyor bu

Sıkıntıdan çatlatıyor bu durum

Benim sevgi halimi

Bilinir ki en tepe ne kadar çok seven olursa

En alttaki o kadar çok sevinir

Sevinçten öyle olur ki sevgi olur çıkar

Başlar o da etrafa sevgi yağdırmaya

Böyle ülke güzel olmaz mı ki

Böyle kent güzel olmaz mı ki

Gönlümden geçenler

Dikkatinizi çekti mi sizin de

Öyleyse

Gelin canlar bir olalım

Sevgi yolculuğuna çıkalım

Işıyalım

Işıyalım gönlümüz yettiğince

Bitmeyen tek şey

İnsan yüreğindeki sevgidir sadece

Seven olalım

Veren olalım ömrümüz sürdükçe

Bir gerçek de var burada

Seven olanın

Veren olanın

Ömrü de uzun olur ha

Saygı ve sevgilerimle

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..