Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Sıkıldım

Sıkıldım
 

Sıkılan kuş...


Of be

Of be gönül

Of be gönül of be

Sıkıldım bugünlerde iyice

 Şu saygısızlıktan

Şu

Yalandan barış isteyenlerden

Ve onlara

Yalandan çanak tutanlardan

İğrenir oldum

İğrenir oldum be gönül

Ne neşe

Ne de yaşama hevesi bıraktı

Şu hayâsız durum bende

Çekip gideceğim neredeyse

Alfred Adler örneği buralardan

 Çok sıkıldım

Bu bataklıkta be gönül

Çok sıkıldım

Hem de feci şekilde

 Aramıyorum

Sormuyorum da neresi diye

Yoktur nasılsa

Buralardan daha beter bir yer

Şu âlemde

 

Onların olsun

Ülke de 

Yalanları da

Sıkıntısı da

Sıkıldım buralarda

Sıkıldım be gönül

 

Çekip gitmek istiyor canım

Bugünlerde

Sadece

Çekip gitmek buralardan

Ya da

Oturup

Hüngür, hüngür ağlamak

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

 

 

  

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..