Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Sınırlarımızın İçi Bize...

SINIRLARIMIZIN İÇİ BİZE DIŞI HARİCE

Ben

Anlamakta zorlanıp kalıyorum

Durmadan

Ama durmadan

Sınır ötesi kargaşalara karışıyoruz

Ve

Durmadan da zararlı çıkıyoruz

Boşu boşuna

Ama boşu boşuna evlatlarımızı

Şehit veriyoruz

Evlatlarımızı

Sadece ve sadece

Vatan savunmasında şehit verirsek

Ana baba yürekleri acımaz

Ben bir şehit torunu olarak

Bunu çok iyi yaşamış biriyim

Şehit dedemle gurur duyuyor

Ona şükranlarımı sunup duruyorum

Vatan sana helal olsun diye haykırıyorum

Demem o ki

Bu sınır ötesi kargaşanın içine karışmayalım

Sınır

Matematik bir gerçektir bir geometrik kavramdır

Tanımına gelince

Sınır çizgisinin içi bize aittir

Dışı bizi ilgilendirmez

Ne zaman ki

Sınırımızın içine girecek kargaşa

İşte o zaman

Var gücümüzle karşı çıkacağız

Canımızı vererek vatanı elde tutacağız

Bunu böyle bilmek gerekir

Ve buna uygun yaklaşımlarda bulunmalıyız

Aslolan şu

Vatanın geleceği

Sınır komşularımızla

Derin samimi ve güçlü ilişkiler kurmaktadır

Komşularımız

Asla ve asla bizden şüphelenmemeliler

Asla ve asla da

Bizi şüphelendirmemeliler

Her devlet

Kendi sınırları içine gözünü dikecek

Ona sahip olacak

Ve sadece ve sadece de

Barış yaratan barış yayan olacak

İşte bu gelişme

Türk Devletini saygın yapar

Asla ve asla da

Haksız yere hakkında kötü çıkışlar gelişmez

Yani

Ben diyorum ki

Türk devleti modernlik katında yükseldikçe yükselecek

İnsanları

Saygın gelişmeci insan olacak

İnsanlık adına çalışmalar yapacak

Gelişmeler yaratacak

Ekonomide eğitimde ilişkilerde

Akıl almaz güzelliklere ulaşacak

Türk Devletini yönetenler

İşi sorumlularına bırakacaklar

Türk Devleti

Yasa ve yönetmelikle yönetilir olacak

Yasa egemenliği aksaksız yürüyecek

Her işe el atmayacak yöneten

O

İşler düzgün yürüyor mu ona bakacak

Yürüyorsa ses çıkarmayacak

Yürümüyorsa nedenini arayıp bulacak

Nedeni ortadan kaldıracak

Ben ısrarla bunu istiyorum

Türk Devleti

Tamamen masum devlet olsun

Bu masumiyeti herkesçe de kabul görsün

Yapacağı tek iş

İnsanı sevecek onu yaşatmak için çözüm üretmek olacak

Kafası esince

Kavgaya gürültüye girişmeyecek

Aklını kullanacak

Daha akıllı olacak başkalarının da aklını kullanacak

Bilsin ki

Ancak aklı kullanan Devlet dünya durdukça durur

Benden bu kadar

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..