Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '13

 
Kategori
İlişkiler
 

Şişman kadınlar, iyi sevişirmiş!

Şişman kadınlar, iyi sevişirmiş!
 

Böyle bir kadınla sevişmeye ne dersin? O seninle sevişmeye dünden razı! Haberin olsun!


Bundan bir süre önce, bir gazetede okumuştum. Orada yazdığına göre, şişman kadınlar, - Ben onlara etine dolgundan hallice! demeyi tercih ederim.- iyi sevişirmiş!

Benim de 7 - 8 kilo fazlam var. Ben de, etine dolgundan hallice bir adam sayılırım! Dolayısıyla, yazacaklarımdan lütfen kimse alınmasın.

O zaman çok ilgimi çeken o yazıda ne yazdığı, çok da aklımda kalmadı doğrusu... Ancak, bana sorarsanız, ileri sürülen iddia çok doğru... " Nedenmiş bakalım? " diye soranlara... İşte cevabım...

Genel geçer bilimsel gerçekler, yıllardır yaptığım gözlemlerim, yaşadığım deneyimlerim; etine dolgundan hallice kadınlarla ilgili olarak bana şunları söylüyor; oldukça uzun zamandır:

Bi kere, etine dolgundan hallice kadınlar, kesinlikle keyifçi... Keyfine düşkün insanlar... Hayatı hazları için, haz merkezli olarak yaşıyorlar... Genelde çabuk sinirlenmeyen, yaşama olumlu tarafından bakmaya çalışan, iyimser kadınlar... Kesinlikle aceleci değiller... Her şeyin tadını ala ala, keyfine vara vara yaşamak istiyorlar.

Öyleyse böyle kadınların iyi sevişmesi, her sevişmenin hakkını vermesi, hiç de şaşırtıcı olmasa gerek.

Bir de, şişman kadınların... Şeyyy... Pardon! Etine dolgun diyecektim de!... Diğer kadınlara oranla, kendilerine has bir avantajı var. En azından, Türk Erkeklerinin çoğunlukta olduğu ülkemizde... Türkiye Coğrafyası'nda... Her Türk erkeği, etine dolgun kadın sever!

Sevgilisini kırmamak için, nezaketen bunun dışında tiplerden hoşlandığını söyleyen, erkek modellerimiz de olsa da!... Klasik bir Türk erkeği, kesinlikle etine dolgun kadın sever! Yok bunun başka bir izahı...

E zaten etine dolgun seven adam, bir de karşısında onların iyi sevişenlerinden bulursa... Seyreyleyin siz gümbürtüyü! Seyreyleyin cümbüşü! Sabaha kadar, ver Allah, ver!

Yaaa!... Bırakın şimdi ağırbaşlı takılıp, kasım kasım kasılmayı!... Sözlerimde bi gram yalan var mı? Siz onu deyin bana hele!

Ben de, Türk Erkeklerinin ezici bir çoğunluğu da, öyle kara kuru, bi deri bi kemik kadınları sevmez. Aksini iddia eden, bizden değildir çünkü! Türk Erkeği, şöyle elini attı mı, eli avucu hakkkıyla dolsun ister. Hatta isteyenlere, ideal göğüs ölçüsü bile verebilirim ben! İdeal bir gögüs, bir ele sığmayan, iki eli doldurmayan olmalı... Tamam mı!

Hal bu, ölçü böyle olunca!... Bu coğrafyanın erkeği, Anadolu Erkeği de balık etinde, hatta etine dolgundan hallice kadınları seviyor ve beğeniyorsa...

Kadının böylesinden olanlar, - balık etinde ve etine dolgundan hallice kadınlar! - tabi ki iyi sevişir!

Un var... Şeker var...Ee, irmik de var. Helva yapmaya gönüllü kadınlarla, helvayı kavuracak adamlar da dünden gönüllü!...

Hakem! Çal düdüğü, maç başlasın! Şişman kadınlara can feda! Altta kalanın canı çıksın! Olma mı canım!

Not: Yazıda kullanılan görsel internetten alınmıştır. 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..