Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '19

 
Kategori
İstanbul
 

Sizden Önce..

İSTANBUL'um..
taşıdım kendimi sana
İstanbul'un..
uzun yıl aradan sonra.
aradım rumeli'yi heybeli'yi
aradım bulamadım.
aradım tiyatrolarımı
sinemalarımı.
İstanbul'un kültürünü aradım
bulamadım.
beton yığını sarmış
rumeli heybeliyi..
tiyatro sinemalar kapanmış.
dolmuş duraklarında
aradım
asil İstanbulluyu
yok olmuşlar
gitti dediler onlar.
ben tekrar yanındayım
seni uzaktan sevmek
olmuyor be istanbul..

İkinciadam yayınevi'nden çıkan 'tak tak tak' adlı şiir kitabımdan..
***

"Durun!' dedi millet ittifakı ve 'Roma, Bizans, Latin, Osmanlı imparatorluğu çağlar boyunca farklı uygarlık ve kültürlere ev sahipliği yapmış İstanbul'u daha iyi yöneteceğini inandığı  Ekrem İmamoğlu'na şehrin anahtarını teslim etti seçmen.

Durun bakalım, Adalet ve Kalkınma partisi ve yönetenleri yokken İstanbul şehrinde (megolamanlık gibi olacak) Mehmet Önkibar vardı..

Durunuz bakalım, sizlerden önce, sizler yokken İstanbul'da, Recaizade Mahmut Efendi, Ahmet Mithat Efendi, Tevfik Fikret, Orhan Veli Kanık, Cahit Sıtkı Tarancı, Sebahattin Ali, Yılmaz Güney vardı..
Ferhan Şensoy var..
Ali Poyrazoğlu var..
Genco Erkal var..
Müjdat Gezen var..
Metin Akpınar var..
Varoğlu var.
 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..