Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '11

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Söke Belediyesine sesleniyorum

Söke Belediyesine sesleniyorum
 

BELEDİYE UYGARLIKTIR!

Evet, belediye uygarlıktır, uygarlık yaratandır.

Uygarlıksa;

*Yüksek saygıdır.

*Temizliktir.

*Tertip, düzendir.

*Sanat yaratmadır.

*İnsan severliktir.

*İnsanın sağlıklı yaşamasını sağlamaktır.

*İnsanın:

a)Temiz bir evde…

b)Temiz bir çevrede…

c)Şirinliklerde bezenmiş mahallede…

d)Köylülük işaretleriyle dolu, dopdolu sokaklardan uzakta…

e)Şirinliklerle bezenmiş kentte…

*Kolay, rahat, sağlıklı, eğitimli, yaşama ülküsü tamam…

*Güvenlik garantisi yeterli…

*Sevilme gereksinimi gerçekleştirilmiş…

*Düzenli işi olan…

*Kendini ifade etmekte sıkıntı duymayan biri olarak yaşamaktır.

Genelde devlet, özelde belediyeler bunu sağlayacaklardır.

Biz de bir insanız Sökeliler…

Bizim de yukarıda saydıklarımız olanaklar içinde yaşamak hakkımızdır!

Yaşayabiliyor muyuz?

Tuzu kuruların dışında sanmıyorum doğrusu!

Devlet düzeni bunu önemsemiyor bir kere…

Onun başındaki bizi halkım, milletim olarak görüyor sadece o da ona yetiyor!

Yani ona çok uzağız!

O en tepede, biz onun şamar oğlanıyız…

Padişahlık gitti de ne oldu sanıyoruz ki?

Belediyemiz ise çok yakınımızda oysa ama o daha sağır, daha dilsiz, daha gönülsüz bize!

Oysa çok fazla bir şey istememiştim belediyemizden ben örneğin:

*Sokaklar düzenli, temiz, çöpten haşarattan, trafik karmaşasından kurtulsun…

*Özellikle kenar mahalle halkı köylerden yeni göçmüş aileler olması dolaysıyla ev ve çevre temizliğine önem vermiyorlar bu engellensin…

*Çöp taşımalıkları çok pis, açıkta ve ağızları hep açık kaldıkları için mahalleler sağlıksızlık ve çirkinlik içinde, bunlar muhafazalık altına alınsın…

*Sokak aralarındaki tarım araç, gereçleri için bir düzenlemeye gidilsin, gerekirse bunlar için araç, gereç parkı yapılsın…

*Devlet su işleriyle ciddi olarak temasa geçilip Söke çayı güzelleştirilsin…

Evet, bunları istemiştim ben hem de yıllar öncesinden…

Gelin görün ki kayalardan ses geldi de…

Neyse orasını boş verelim biz şimdi…

Ben diyorum ki ısrarla; CHP modernleşmeci bir partidir, belediyemiz de CHP’lidir, öyleyse gereğini yapsın!

Planlı, programlı Modern Söke’yi inşa etsin!

Aklın egemenliğinde güzel günlere… 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..