Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '18

 
Kategori
Kitap
 

Sophie Desplancques - Antik Mısır

Sophie Desplancques - Antik Mısır
 

Antik Mısır hakkında kitap araştırması yaparken denk geldim ve aldım. Antik Yunan, Antik Mısır tarihlerine ilgim var. Mitolojik açıdan zengin olmaları beni kendilerine çekiyor. Zevk alarak okumama rağmen kitap beni tatmin etmedi. Çünkü aradığım kitap bu tarz değildi. Ben Mısır Devleti'nin temel yapı taşlarından ziyade tanrılarının anlatıldığı, tanıtıldığı, hikayelerinin olduğu bir kitap istiyorum. Yani daha çok mitolojik öğeler barındıran bir kitap beni tatmin ederdi.

Aldığıma pişman olmadım. Okumayı severim. Oku da ne okursan oku kafasındayım. Yeter ki okumamazlık etme!

Mısır Devleti hakkında bilgi sahibi olmak istiyorsanız kitabı tavsiye ederim. Ben mesela birçok kavram ve kralı öğrendim. Küçük küçük notlar aldım. Siz de alabilirsiniz. İlginiz varsa tabi...

Bundan sonra yine bir tarih kitabına başlayacağım. "Kösem Sultan" Bitirir bitirmez de yazacağım. Beklemede kalın!
 
Toplam blog
: 25
: 149
Kayıt tarihi
: 21.07.17
 
 

"Ünlülerle röportaj yapan, röportajları yerel gazetelerde ve dergilerde yayınlanan, gazeteci olma..