Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Mizah
 

Tecavüzcü Coşkun muyum neyim?

Tecavüzcü Coşkun muyum neyim?
 

O şimdi Antalyaspor amigosu


Son zamanlarda karşılaştığım bayanların bana karşı davranışları:

Arabaya biniyorum. Yaklaşık 200 m uzakta 2 kadın yolun kenarına oturmuşlar. Birisinin sırtı yola dönük. Beni fark eden kadın 200 m uzaktan belini kapatıyor. Malum Tecavüzcü Coşkun geliyor ya işi gücü yok araba sürerken birden arabayı yanında durdurup atlayacağım ya.

Temiz hava almak için balkona çıkıyorum. Tam o sırada karşıda duran kadın görünce balkon kapısını “çat” kapatıp bir hışım perdeyi kapatıyor. Olur mu olur, Coşkun bir ışık görürse işi gücü yok hemen karşıya bir ip atar Tarzan gibi uçabilir. Korkmakta haklı.

Markete gidersin içerisinde en az 100 erkek var. Satın aldığın malı ödemek için kasiyer kuyruğuna girersin, tam sıra sana gelir, kasiyer kız daha önce fark etmediği hatasını beni görünce fark ediyor! Açılmış olan gömlek düğmesini kapatıyor.

Bardağı taşıran son damla. Pazar sabahı güzel bir kahvaltı yapacağız. Peynir kalmamış. Atla arabaya peyniri güzel olan markete gir. Sadece peynir almak için gittiğim bir market var. Arabadan indim. Kasiyer kızlardan biri müşteri olmadığı için kapıda gelene geçene bakıyor. Beni görünce hemen 4-5 adım geriye kaçtı. Derhal yukarı çıkan gömleğini aşağıya indirdi. Sonra gömlek düğmelerinden birisini daha kapattı!

Bir insana sabah sabah küfür etmek gibi bir şey. İşim gücüm yok. Pazar sabahı kasiyere sarkacağım. Coşkun’uz ya. Kızcağıza çatmayı bile düşündüm: “İşim gücüm yok senle mi uğraşacağım?” diye.

***
Saçlarımızda yaşla beraber dökülme var anladık ama daha Coşkun gibi olmadık şükür. Sakalı hiç sevmem en fazla 3 günlük uzatırım. Coşkun ile bir benzerliğim hiç yok. Hele Coşkun’un o unutulmaz sırıtışı hiç yok. Beni görünce bu kaçmalar neden?

Şimdiye kadar bayanlara daima saygılı oldum. Onları seks objesi olarak hiç görmedim. Yabancı uyrukluları tanımam etmem. Arkadaşlarla bekarken denize gittiğimizde onlar üstsüzlerin yanından giderken ben ayrılır başka yoldan giderdim. Asla dekolte giyinen birisine bakmam. Yolda giderken hiçbir kadına dönüp bakmam. Ben böyle biriyim işte. Fakat kadınların bu davranışları beni çok fazla kızdırıyor.

Kadınları da anlayabilirim. Tesadüfen göz göze gelmeyi bile pas verme olarak algılayan erkekler çok. Gömleğinin düğmeleri açık olan bir kadına erkeklerin hangi gözle baktıkları belli. Ancak en az 200 müşteri önünden geçmiş kadın bir şey fark etmemiş beni görünce mi aklına gelmiş! Hoş isterse anadan doğma otursun ben yine bakmam ama, kadının o hareketi ister istemez insanın moralini bozuyor.

Son olay ise halen aklıma takılıyor. O markete kolay kolay girmem. Eğer girersem de o kızı mutlaka haşlarım. Emin olun yaparım. Dayanacak sınırım kalmadı.

 
Toplam blog
: 150
: 2951
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

1975 Aydın doğumluğum, bir Ege sevdalısıyım. Dostluğa, arkadaşlığa önem veririm...