Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '17

 
Kategori
Güncel
 

Tek arzum var : Türkiye' mizi Dünyanın bir numaralı ülkesi olarak görmek.

Tek arzum var : Türkiye' mizi Dünyanın bir numaralı ülkesi olarak görmek.
 

Ne yapabilirim diye düşünüyorum

Cumhurbaşkanı değilim

Başbakan değilim.

Parti başkanı değilim.

Koç değilim,

Sabancı değilim.

Meşhur değilim.

Sıradan bir vatandaşım.

Birazcık aşım

Ağrısız başım

Diyemiyorum.

Devamlı ülkeyi düşünüyorum

Yüzlerce sivil toplum kuruluşu var,

Yüzlerce dernek var.

Yüzlerce vakıf var.

Üniversiteler var.

Genç bir nüfusa sahibiz.

Okuma yazma bilmeyenimiz var ama,

Binlerce de kültürlü, yetişmiş insanımız var

Fabrikalarımız var.

İmalathanelerimiz var

Birikmiş tecrübelerimiz var.

Güçlü bir halkımız var.

Vatanı seven, canını bu ülke için veren.

Ne eksik kardeşim?

Ne eksik diyorum.

Bulamıyorum. Bulamıyorum

Ama asla ümidimi yitir miyorum.

 

 

 
Toplam blog
: 472
: 959
Kayıt tarihi
: 26.01.10
 
 

1945 yılında Adana'da doğdum. Galatasaray Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültes..