Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tek yönümüz

Tek yönümüz
 

Alıntıdır.


Dünyaya gözümüzü açtığımız andan itibaren, ilk ihtiyaç duyduğumuz son anımızda da muhtemelen yine bekleyeceğimiz en büyük kavram sevgi!..

Aile içinde başlayan sevgiye doygunluk ve açlık durumumuz tüm hayatımızın ve yaşam kalitemizin de belirleyicisidir aslında, aileden sonra okulda ilk beklentimizdir öğretmenimizin de bizi en az bizim kendisini sevdiğimiz kadar seviyor olması, öğretmenimizin onayladığı gibi yaşar ve hatta pek çoğumuz ilkokul öğretmenimizin "senden çok  iyi olur!"  dediği meslekleri seçmiş olduğumuzu farkederiz yıllar sonra, bu yüzden insan hayatında ilkokul öğretmenlerinin yeri ve önemi tartışılamayacak kadar büyüktür. Tüm çocuklara önce aile içinde sevgi zenginliği diliyorum sonra okulda ve iş yaşamında hatta bulunduğu her ortamda sevgiyle karşılanabilmeyi tüm insanlar için diliyorum, hal böyle olunca insan istiyor ki SEVGİ  tohumu olsa da  bulabildiğimiz her yere ekerek çoğaltıp, yeryüzünde sevgisiz bir tek yürek bırakmasak,

Emektir sevgi,  hayat yolundaki tek yönümüzdür,  hoşgörüdür, nezakettir her günü bayramdır sevgi dolu yüreklerin, sevip emek vermediği hiç bir şeyin önemi yoktur kişiler için, emek verdiğimiz herşeyi de önemseriz, değer verir sakınırız zarar görmesine razı olamayız. Bu yüzden unutamıyoruz yastığımızın altına özenle yerleştirerek  elimiz üzerinde bayram sabahını beklediğimiz pabuçlarımızı, rengarenk elbiselerimizi, dantelli mendillerimizi, eskileri düşündükçe  diziliyor anılar sıraya sakın ola ki eski deyince yanlış anlaşılmasın atılacak eskiler değil sözünü ettiğim, fanuslara konulup başüstüne tutulacak anılardan sözediyorum,  böylece kaptırmış giderken geçmişe yolculuğuma  eski sevdalar ve şarkılar geldi aklıma, bir de şimdikileri düşündüm istemeden, düşünürken de birden hemen vazgeç bu düşünceden der gibi yüreğim Zekai Tunca sesinden bu şarkıyı getiriverdi kulağıma,"biten sevgilerin ardından" sitem ederken bile incitmemeye özenle seçilen bu sözler ulaşabilse keşke gereken yüreklere, bayram arifesinde bu güzel şarkıyı dinlerken, Siz değerli dostlara da sevgi dolu yaşamlarla iyi bayramlar diliyorum.

"Gözyaşımda saklısın ağlayamam  ben,

düşeceksin sanırım kirpiklerimden

Damarımda kan olup dolaşıyorken
Beni böyle bırak git, git gidebilirsen

Git mutlu olacaksan
Beni düşünme
Sen iyi bak kendine
Beni dert etme..."

diye devam ediyordu
Zekai Tunca  kendisine de  selam ve saygıyla

" " Demet Sağıroğlu

 diyor Z " "

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..