Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Telefonda kulaklıkla konuşma icat oldu kendi kendine konuşanlar kurtuldu

Telefonda kulaklıkla konuşma icat oldu kendi kendine konuşanlar kurtuldu
 

Şimdi sokakta caddede kulağında kulaklık takılı insanlar kendi kendilerine konuşuyorlar ama kimse onlara deli demiyor; çünkü telefonla konuşuyorlar.

Normal bir şey ama bu, başka bir şeyi de normal hale getirdi; çoğumuzun deli dediği kendi kendine konuşmayı…

Şimdi hiç belli değil; telefonla mı konuşuyor yoksa kendi kendine mi?

En çok benim işime yaradı… Ne çekiyordum ya! Aslında deli filam olduğumdan değil seviyorum kendi kendine konuşmayı… Sus diyen olmuyor, dinlemeseler de oluyor…

Adamların (kendi kendine konuşanların)işi zordu gerçekten, deli filam diyorlardı. Bana deli demediler çünkü akıllı olduğumu biliyorlardı ama yine de adım kendi kendine konuşandı. Biraz da kimse benimle konuşmadığı için ben de kendi kendime konuşuyordum.

Bu kulaklıkla konuşma çıkmasaydı psikiyatriye gitmem için tavsiyede bulunurlardı belki; çünkü bizim oralarda eşeğe ters binene bile deli derler(Ama haklılar yani, niye ters biniyorsun ki, sen Nasrettin Hoca mısın?)

Yani artık kimse kimseye kendi kendine konuşuyor diyemez herhalde; telefonla konuşuyorum.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..