Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tuhaf sorular...

Tuhaf sorular...
 

Telefonunuz çalar... Açarsınız. Çok şaşırır karşınızdaki (nedense).

- Evde misin?

- Hayır evde değilim... Markete yönlendirdim telefonumu oradan konuşuyorum... Deseniz ne olur acaba?

Ya da kapınız çaldığında, sizin açmanız pek bir şaşırtır onu. Yine o tuhaf soru...

- Evde misin?

- Hayır, sen yanlışlıkla yan komşunun kapısını çaldın ya... Kahve içiyorduk, gelsene... Deseniz tuhaf tuhaf bakar yüzünüze.. Onun sorusu normalmiş de sizin cevabınızda tuhaflık varmış gibi.

Poliklinikte karşılaşabilirsiniz onlardan biri ile...

- Ne bekliyorsun?

- Vapur bekliyorum... Sence kalkış saatini kaçırmış olabilir miyim... Denmez di mi?.. Ayıp olur.

Arabanızdan alış-veriş paketlerinizi çıkartmaya uğraşırken siz... Bu tuhaf soru tanışlarından biri sorar...

- Hayırdır... Nereden?

Elinizdeki paketleri gösterip...

- Şehir turu attırmaya çıkarttım... Yazıık çok sıkılmışlar... Dememek lazım diye... Sımsıkı kapatırsınız dudaklarınızı.

Bankadasınız mesela... Bazı işlemler ATM den yapılamıyor... Bu yüzden içeride, sıranızı bekliyorsunuz. Elinde birtakım kağıtlarla, onlardan biri yanaşır yanınıza.

- Ne işin var? Diyerek, soran gözlerini dikerek bakar.

- Bankayı soyacağım da... Para birikmesini bekliyorum... Deseniz başınız kanunlarla belaya girer.

Hele bir de tuvaletteyken kapıyı tıklatıp...

- Ne yapıyorsun? Diye sormazlar mı....

- Tartan pist var burada... Koşu yapıyorum... Sen de gelsene... Dememek için kendinizi zor tutarsınız.

Bir de yolculuk yaparken bunlardan biri ile karşılaşmak... Seyahat boyu konuşmaları, gereksiz sohbetleri sevmeyenler için ıstırabın ayaklı çeşididir. Daha oturmadan başlarlar... Daha doğrusu başlamaya çalışırlar sohbete...

- Nereye yolculuk?

Düşünsenize uçaktasınız... Ankara'dan Dalaman'a gidiyorsunuz mesela Uçağın, yol üzerinde yolcu indirmek gibi bir özelliği yok.

- Miami'ye gidiyordum... Yoksa yanlış uçağa mı bindim? Diye kendinizce "böyle bir sorunun anlamsızlığını" hatırlatan bir cevap verdiğinizde... Kısa süreli paniğe yol açma ihtimalini de göze almanız gerekebilir.

Sizin cevabınızı ciddiye alıp... Siz daha ne olduğunu anlayamadan... O uçak personeline ulaşmış... Sizin "sorununuzu(!)" çözmeye çalışmaktadır...

Nereden mi biliyorum? Başıma geldi...

 
Toplam blog
: 139
: 1916
Kayıt tarihi
: 12.04.07
 
 

Bana biri kendini anlat dese, susar kalırım. Her konuda çılgın bir istekle konuşan ben, işte o anda ..