Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '18

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Türkiye Doğru Yönetilmeli

Türkiye Doğru Yönetilmeli
 

Benim Ali Babam ve ninesi:)


Uzun yıllar
Eğitim yöneticiliği yaptım
Yani
Yöneticiliğin ne olduğunu bilirim
Yöneticilik dönemimde
Okulumuz beş sene üst üste
ÖSS birincisi oldu değişik dallarda
O bakımdan
Doğru yönetimi bilirim ben
Doğru yönetim
Herkesle fikir birliğinden geçer
Ortak fikirler
Başarıya yöneliktir kesinlikle
Yöneten
Ben bunu böyle istiyorum demeyecek asla
Doğrusu neyse onu bulalım uygulayalım diyecek
Bunun için
Yöneten iş başındaki görevlilere
Düşünmeyi araştırmayı önerisini söylemeyi
Koşul koyacak
En iyisi neyse onu söyle kardeşim diyecek
Ve kesinlikle onun arkasında duracak
Uygulamanın başarılı sonucunu görecek
Yöneten
Başarı paylaşımında ben değil biz diyebilecek
İşte o zaman
Başarının ortak olduğu gerçeği ortaya çıkar
Başarıda payı olan herkes başarıdan pay alır
Bu da görevlilerde yeni başarılar yaratma tutkusu yaratır
Gittikçe başarılar gelir art arda
İşte budur yöneticilik
İşte budur bir yeri yönetme mutluluğu
Bugün için
Doğru yönetilmiyoruz canlarım
Bunu laf olsun diye söylemiyorum
Katiyen hem de
Bilinir ki güzel çalışmaları gözardı etmem ben
Bakın neden güzel yönetilmiyoruz diyorum
A-Yarın endişesi arttıkça artıyor bu kötü
Yaşama
Güvenlik
Sevilme
Bir statüye sahiplik
Kendini ifade etme yönünden
Endişe içinde insanlarımız
B- Kalkınma hamlesi tutarsız
Planlı bir kalınma çalışması yok
C- Ekonomi aşırı derecede dışa bağımlı
Dış alım dış satımı katlıyor
Bu da bizi geriletiyor
Her şeyimizi
Dışardan almayı bırakacak yapılanmaya
Geçmeliyiz geçmiyoruz
D- İşsizlik rakamları dudak uçuklatıyor
Hele genç işsizlik rakamları çok daha kötü
Yeni iş yerleri açılmasına geçmek gerekir
Buna olanak yok aranmıyor da
E- İç barış olsun dış barış olsun
Gittikçe bozuluyor bu güzel bir şey değil
Mutluluk aslında barışta yaşanır
Düşmanlıkta barış yaşayan duydunuz mu hiç
Barış ortamı olmayınca
İnsanların kulağı hep bozuk ilişkilerde oluyor
Elleri işe gitmiyor hiç
Bu da toplumu durağanlaştırıyor
Durağan toplumdan hayır gelmez asla
D- Eğitim yazboz oyununa döndü
Hâlbuki eğitim bilimsel yapıdır
Geçersin bilimsel yapıya olur biter
Değerlemeler yaratırsın öğrencilerde
Öğrenmeyi öğrenme gerçekleşir
Öğrenme ile yeni oluşumlar ortaya çıkar
Ülke bilimde fende sanatta kültürde sporda
Önemli hamleler yapar
Bu saydıklarım gerçekleştirilemez mi gerçekleştirir
Ama gerçekleşmiyor bir türlü
Bu da işte yanlış yönetmenin getirisidir

Gelin canlarım
Şu güzel ülkenin güzel yönetilmesi için çaba sarf edelim
El vuralım dil dökelim güzele gelelim
Biz de yöneten de mutlu şekilde yaşayalım
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..