Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '08

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Türkü

Türkü
 

Türkülerimiz bukadar mı güzel olur, bukadar mı insanın ruhunu ısıtır dinledikce..
Dinledikce, insanın beden dilini bukadar mı değiştirir türkülerle..

* Urfanın etrafı dumanlı dağlar,
* Ağlama yar ağlama...
* Arap atı gibi sallar başını...
* Fincanın etrafı yeşil...
* Bağda güller açıyor...

Dinledikce, bedeninizde farklı ritmler gelişiyor.
Duygularınız renkleniyor aniden, renk renk, gökkuşağı renkler misali...
Kıpır kıpır oluyorsunuz adeta...

Biraz önce kanal Urfa tv'de muhteşem "sıra gecesi" programını izledim.

Anlatamıyorum.
Ancak yaşanmalı.

Karadenizli biri olarak, yöremin müziğini de seviyorum.
Ege, Orta Anadolu, Rumeli, Akdeniz, İç Anadolu türkülerimizin tümünü severim.

Ama, Urfa türkülerinden büyük keyf alıdığımı söylemek istiyorum.
Farklı bir tınısı var sanki insan üzerine...
Sizi alıp götürüyor, taa bulutların ardına...

Şimdi sizlere soruyorum, böyle zengin bir ülke daha var mı dünya üzerinde?
Var mı?
 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..