Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '12

 
Kategori
Blog
 

Üç 100 bini aşmak...

Üç 100 bini aşmak...
 

2008 yılının Ağustos ayı başlarında dadanmıştım buraya. İlk aylar heyecan doluydum tabii ki. İçim içime sığmıyordu yazdıkça yazıyordum. İlk ay 44, ikinci 65 yazı yazmıştım. Bazen günde dört yazı yazdığım oluyordu. Sabiha Rana, Necip KÖNİ, rahmetli Mustafa MUMCU abim vardı. Beni yazılarımdaki imla hatalarından, içerikten dolayı topa tutarlardı ama unuttukları bir şey vardı halen 18 yaşındaydım. Rahmetli Mustafa abimin az azarını işitmedim hani. Ama Allah hepsinden razı olsun çok faydaları oldu bana.

Sonraları daha az uğrar oldum buraya. Bazen dersleri bahane ederek, bazen farklı işler türeterek kayboluyordum ama tam anlamda da kopamıyordum. Lise yıllarımda buraya ve yerel gazeteme yazı yazmak fazlasıyla mutlu ediyordu beni. Zamanla aşka dönüştü yazmak.

Lise bitti meslek arayışı içerisindeyim ilk yıl hatalarla dolu tercih ve sonuç hüsran. Daha sonra daha mantıklı bir tercihle şu an Gaziantep Üniversitesi Gazetecilik Bölümüne geldim ve ikinci sınıftayım.

İlçemde bir haber sitesi ve bir gazetede yaz boyunca çalıştım. Belediye başkanı ve eski belediye başkanıyla röportaj yaptım. Gaziantep'e geldim buranın en çok takip edilen haber sitesi Gaziantep Haberler'de köşe yazarlığına başladım, burada yazdığım yazı üzerine İstanbul'da 7 yıldır yayın yapan tüm Türkiye'ye dağıtılan Kent İçi Toplu Taşıma Gazetesi'nden teklif aldım ve Gaziantep temsilciliğine getirildim. Kendi adıma web site kurdum www.mehmeteminztrk.com diye orada gündemi değerlendiriyorum.

Uzun lafın kısası belki de 5 yıl önce öylesine yazmaya başladığım Milliyet Blog sayesinde 23 yaşımda buralara geldim. Şimdi ise 300 bini aşan okunma sayımla, 290'nı aşkın bloğumla gurur duyuyorum.

Teşekkürler Milliyet Blog 

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..