Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '13

 
Kategori
Güncel
 

Üstad... Mehmet Ali Birand

Üstad... Mehmet Ali Birand
 

HOŞÇAKAL ÜSTAD...


Bir sessizlik oldu.

Bir şok olma haliydi.

Evet,evet şaka diye ekrana bakıyordum.

Büyük üstad....

MEHMET ALİ BİRAND hayatını kaybetti die yazıyordu.

fırladım yerimden hemen duydunuzmu die etrafımdakilere söyledim.

Yok bee yalan demelerini bekliyordum nedense Evet öylede oldu yalandı ama bir kaç saatlik bir yalan.

Sonra yalan gerçek oldu.

Onu farkında olmadan nekadar sevdiğimi ve şuan ne kadar üzldüğümü onu savunduğum an anladım.

Ölümünden bahsederken sevende sevmeyende vardı.

Ama nedense sevmeyenlere karşı bende bir tahammülsüzlük vardı.

Hemen savunmaya geçtim dil uzatanlara.

O nasıl bir beyindi biliyormusun,o nasıl bir üstaddı,

o nasıl bir gazeteciydi biliyormusunda konuşuyorsun dedim.

Ben biliyordum.

Evet onlar bilmesede ben biliyordum o beyinin, o akılın neler yaptığını neler bıraktığını ne emekler harcadığını, ben biliyordum.

Belkide ona olan hayranlığım akıllı insanları sevmemden geliyordu.

He yada şöylede diyebiliriz böyle insanlar Türkiye'de ender bulanan insanlar olduğu için...

Ve dilimde dünden beri çok üzüldüm duydunuz mu çok üzüldüm duydunuz mu diye sürekli tekrar eden cümle sabahta devam etmişti sürekli birilerine duyurmak istiyordum

Belkide görmek istiyordum üzülüyorlarmı seviyorlar mı diye ve yaşamı boyunca yüz kişi tanıyıp doksan dokuzuna kendini sevdiren bir insanın ölümüne neden bu kadar üzüldüğümü anlamam zor olmadı.

Bugün işe geldim ve hemen bilgisayarımı açtım, haberlere bakacaktım üstad ne zaman yola çıkıyor diye ellerim titriyor gözlerim doluyordu gözyaşlarımı geri çekiyordum.

Aklım benimle konuşuyordu  dünyayı görüyormusun neler gösteriyor insana die.

Evet gördüm yarın öğle vakti teşvikiye camiisinde kılınan cenaze namazından sonra gidiyormuş...

HOŞÇAKAL

İşte bazı insanlar böyledir.

sadece bedenleri gider,ruhları daima bizimledir...

MEHMET ALİ BİRAND evet oda daima o renkli ruhuyla,renkli kişiliğiyle,rengarenk saatleriyle

herzaman aklımızda ve kalbimizde yerini kurdu.

Hani bazı insanlar sonsuzluğu yakalar ya...

MEHMET ALİ BİRAND=SONSUZLUK

................................................................   

 

 
Toplam blog
: 7
: 508
Kayıt tarihi
: 29.11.12
 
 

Şu an özel bir sektörde grafikle uğraşıyorum. Ama birçok insan gibi asıl yapmak istediğim bu deği..