Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '08

 
Kategori
Müzik
 

Yan Flüt'e başladım!

Yan Flüt'e başladım!
 

Doğanın müziği bu!


Flüt çok ilginç bir müzik aleti, nefese göre sesi, tarzı değişiyor, nefes yanlış yerden geliyorsa hemen tepki verip, tuhaf sesler çıkartarak uyarıyor sizi.

Daha üç ders oldu ama flüt çalmayı öğrenme çabaları, tüm sıkıntıları alıp götürdü sanki. Nefes ayarı, eller , parmakların düzgün yerde olması, dört parmağınız enstrumanın üzerinde olunca "sol" notası oluyor, flüt kendine özgü, sihirli bir müzik aleti!

Bir de doğru notaları, doğru nefesle çıkarabildiyseniz, büyük zevk. Her hafta salı günleri, çok değerli müzisyen İlker Uyar , veriyor dersi, bire bir ; sabırlı, anlayışlı ve bilgili bir öğretmen.

Özellikle artık iyice bunalmış, sıkılmış, umudu azalmış, kendini iyi hissetmeme hallerine çözüm olarak flüt çalmayı öneriyorum.

Hele sevdğiniz müzik parçalarını çalabilmek, büyük zevk olur. Ben notaları doğru bastığımda bu kadar huzur bulup, mutlu oluyorsam, kimbilir çalmaya başlayınca neler olur!

Gerçekten herkese tavsiye edeceğim, bir uğraş bu !!!

Karar verdim, daha doğrusu müzik okulunun kurucusu beni ikna etti, flütümü aldım , ucuz bir enstruman değil, ama almaya ve denemeye değer. "Yunus" adlı müzik parçasını çalabildiğimde kendimi çok mutlu hissedeceğim...

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..