Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Yaraların izi hatıra kaldı

Yaraların izi hatıra kaldı
 

Goncaları, gülleri ellere verdim, elimde dikenlerin yarası kaldı


Bana ne gülü, ne bülbülü sorma,

Baharı, yazı yâd ellere verdim,

Bana geride kış ile hazan kaldı,

Sam yeli esti, umutları götürdü,

Kurumuş hayaller hatıra kaldı.

Kalmadı Can, bir şey kalmadı,

Goncaları, gülleri ellere verdim,  

Elimde, dikenlerin yarası kaldı....  

*****

Bana ne zevki ne Sefayı sorma,

Sevinci, Neşeyi başkasına verdim.

Bana geride dert, gam, çile kaldı,

Yüreği alev sardı, köz oldu yandı,

Yüreğin külü bana hatıra kaldı,

Kalmadı Can, bir şey kalmadı,

Goncaları, gülleri ellere verdim,  

Elimde, dikenlerin yarası kaldı.... 

*****

Bana ne Sevdayı, ne özlemi sorma, 

Gözyaşlarımı deryalara verdim,

Bana geride kurumuş gözler kaldı,

Yaraların üstüne yara sardım,

Yaraların izi  bana hatıra kaldı,

Kalmadı Can, bir şey kalmadı,

Goncaları, gülleri ellere verdim,  

Elimde, dikenlerin  yarası kaldı.... 

 

 

 Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..