Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Yazdıklarım Hatrına

Yazdıklarım Hatrına
 

Yazdıklarım Hatrına


Fallarımda çıkmışsın hayırlara yorduğum
Üç vakitte güleyim yazdıklarım hatrına
Anıları yıkmışsın köşe bucak sorduğum
Doğru söyle bileyim yazdıklarım hatrına.

Ben ki nigâhdar gözcü yandım yanacak kadar
Bir nigahın ardından kandım kanacak kadar
Nazar bilipte özün sandım sanacak kadar
Doğru söyle dileyim yazdıklarım hatrına.

Hem düşümde hem anda derinden vuruyorsun
Savruldum mevsiminde fütursuz soruyorsun
Farkımı fark eylesen kendini koruyorsun
Doğru söyle sileyim yazdıklarım hatrına.

Kapımı çalsa dedim katre gönül akıyor
Sevdan bir parmak balmış sinem üzre yakıyor
Demek dutunu yemiş sessiz bülbül bakıyor
Doğru söyle güleyim yazdıklarım hatrına.

O zamanın behrinden neden duyuldu sesin?
Sevdanda taşı sıktım Tenden buyuldu esin
Silsin madem yüreğin canım oyuldu kesin
Doğru söyle böleyim yazdıklarım hatrına.

Bunca seneden sonra de ki çıkmadın falda
Kendimeymiş adağım bana akmadın falda
Kalsın salım ortada! Cana bakmadın falda
Doğru söyle öleyim yazdıklarım hatrına.

Esin; Esinti, rüzgar, sabah rüzgarı  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..