Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '09

 
Kategori
Blog
 

Yazıyoor! Mehtap Erel, Hürriyet Cumartesi'nde yazıyoor!

Yazıyoor! Mehtap Erel, Hürriyet Cumartesi'nde yazıyoor!
 

Haftasonları gazete almaya korkuyorum! Hanım başlıyor bağırmaya.

"Ne o gene doldurmuşsun evi gazete. İnternette okusana haberleri! "

"Hanım! Vallahi iki tane! İlaveleri çok bunların da ondan çok geliyor gözüne! Bak ne güzel koltuk takımı var şu ekte!"

Nedense bakmış bulundum Hürriyetin Cumartesi ekine! Genelde bakmazdım.

Yedinci sayfaya geldiğimde şaşırdım!

"Kum Havuzu. Mehtap Erel"

Mehtap Erel eski blogdaşlarımızdan! Yazılarını kaçırmazdım! Ev hallerini ondan güzel yansıtan bir yazar tanımadım! Eşi, oğlu ve kayınvalidesiyle Türk ailesinin en mutena prototipiydi! Sevgili eşi Sarhanla olan diyaloglarını okuduğumda Türk erkeğinin tahammül sınırlarının misak-i Milli'yi kat kat aştığına şahit olurdum! Tarihimizin neden fütuhatlarla dolu olduğunu da anlardım! Ne din için ne ekonomi içindi bunlar!!

Newsweek Türkiye'de yazmaya başladı. Sevinmiştim! Daha beteri de olabilirdi! Düşünün ki Newsweek'de yazsaydı dünya alem Türk erkeğinin halini görecekti! Ehveni şer olarak görmüştüm bunu anlayacağınız!

Şimdi Hürriyet Cumartesi'nde yazıyor! İlk yazısını da bugün okudum. Değişmemiş! Zaten değişse şaşardım! Aslında merak ettiğim Sarhan! Ne durumdadır kimbilir!

Hoşgeldin Mehtap!

Hoşgeldin Sarhan!

Hoşgeldin Atahan!

Hoşgeldiniz annemiz!

Sayenizde hanım kızmayacak bana! Okuyacağı yazı var artık!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..