Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Yediveren Gül Gibi

Yediveren Gül Gibi
 

 
Seni anlatıp durdum şairane dört satır
Tezgahı sen, gergefin ilmek ilmek dokudum
Efsun  güllerden sordum canındır canım, hatır
Ne narindir naz elin el vurup, can dokudum!
 
İlk karşılaştığım gün gözler hep gülüyordu
Süzülerek yanımdan o geçişin bekledim
Aşk hesapsız saklımdı gözler hep biliyordu
Meftun kalp emekleyip ay, ay yıla ekledim!
 
İyi ki, sen bulmuşum şakıyan dilsin bende
Har-elenip, coş-arsın s/açıveren gül gibi
Sinen üzre kalmışım  melali silsin tende
Kalmam senden aşağı  yediveren gül  gibi!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..