Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeni bir ses, yeni bir yorum...

Yeni bir ses, yeni bir yorum...
 

Değerli Dostlar...

Mutluluğumu sizlerle paylaşmak istiyorum.
İnsanların içinde gizli yetenekleri vardır ya, bazen sonradan ortaya çıkan, bazen de çocukluğunda başlayan.
Benim de öyle oldu Müziğe, sanata heves, merak ve kendince vaktizamanında genç yıllarda her genç gibi gitarla haşır neşir olup bir şeyler yapmaya çalışan biriydim. Oğlumada ufak yaşlarda Almanya'da müzik eğitimi aldırdım, ve 1 yaşında boyu kadar gitarıyla çalmaya başlamıştı. Ben onda yeteneği olduğunu görmüş ve onu desteklemiştim. Çünki müzikten anlayan herkes bilirki, her müzik yapan müzisyen değildir. Kimi nota bilir, kiminde sadece kulak vardır. Kimi çalar ama söyleyemez, kimi hem çalar, hem söyler, hemde nota bilir... işte bu yetenekler oğlumda'da vardı. Hem çalıp hemde söylüyebiliyor ve notaları okuduğu gibi derleyebiliyordu.
Aslında önce piyano aldım ve dersler aldırdım, daha sonra Org çalmak istedi, çeşitli boylarda orglar aldım, müziği ilerledikçe bir gün baba ben gitar çalmak istiyorum dedi, bir klasik gitar, daha sonra bunu aştım E-Gitar dedi onuda aldık, çeşitli markalar derken sonunda Fender'de karar kıldı ve bestelerini, sözünü ve müziği ile sürekli yoğun olarak çalıştı, çalışıyor.
Oğlum Bugün Özel Işık Lisesinde Almanca Öğretmeni. Hem Öğretmenliğini yapıyor, hemde anası, babası, ailesi gibi sevdiği müziğini aksatmadan devam ettiriyor.
Uzun yıllar sürekli uğraşılardan sonra nihayet artık sesini yavaş yavaş duyurmaya başladı ve sesini, müziğini ortaya koydu. neredeyse 28 yıldır müzikle uğraşıyor ama hala daha değil baba diyor, çalışmasını daha ilerletmesi, iyinin iyisi olmasına çaba sarf etmesi lazım gerektiğini, Yaptığı işi bilinçli, eğitimli, ve becerili yapması gerektiğini kendide çok iyi biliyor. Benim hevesim ısrarım olmasa belki daha hala kendini ortaya çıkarmayacaktı.
Eminim ileride daha da güzel müzikler yapacak, Bende Aslan oğlumla koçumla gurur duyacak, onunla iftihar edeceğim.
Sevgili biricik oğlum "Baris Güner" http://www.myspace.com/bguner dinlemenizi tavsiye ederim.
Bir babanın iftihar ettiği, gurur duyduğu an...
Benim en güzel anım Oğlumun sesinden güzel müziklerini dinlemek...
Allahıma dua edip teşekkür ediyorum ki Barış gibi bir evladım olduğu için... ne mutlu bana...
Mutluluğumu benimle paylaştığınız için sizlerede sonsuz teşekkürler değerli dostlarım...
sevgiler
Hikmet GUNER
 
Toplam blog
: 5
: 1510
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

1952 İstanbul doğumluyum. evli 3 çocuk babasıyım, 30 sene yurtdışında yaşadım, eğitim, bilgi ve te..