Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '13

 
Kategori
Güncel
 

Yer gök İslam

Yer gök İslam
 

Allah’ın Kuran’da önerdiklerinin hepsi

Arap toplumunda yaşanan gerçeklerdir.

Şunu diyorum:

İyi insan olup doğru ve güzel davranmak gerekiyor.

Kuran’da özellikle yapılması belirtilen her tutum ve davranış...

Zaten o toplumda bazı insanlar tarafından yaşanmaktadır.

Allah öneriyor:

"Siz de onlar gibi yapın...

Doğru sözlü olun...

Verdiğiniz sözde durun...

Hayra yönelin...

Barışa yönelin..."

Hayra yönelen insan sadece barışı yaratır!

Allah da insandan sadece bunu istiyor işte!

Hayra yönelmek içinse:

*Kişide hırs ve arzu şaha kalkmış olmayacak!

Çünkü böyleleri kendinden başka kimseyi düşünmezler!

Düşünmedikleri için de asla hayra yönelemezler!

Daha çok kötülüğe yönelirler, hak yerler emek sömürürler.

Bu ise toplumda kavga ortamı yaratır.

Barışı haliyle bozar.

*Kişi kesinlikle yalan söylemeyecek!

En başat barış bozucu eylem yalandır!

Ve yalan doğrudan doğruya bencillikten doğar!

Bencillikte zaten iyiliğin yanından geçmez!

*Ve yine...

Öfke...

Öfke zaten başlı başına kavga sebebidir!

Barış bozmak için çakılan kıvılcımdır!

Öfke kin nefret ve düşmanlığın ana sebebidir.

Onun için İslam’la uyuşmaz!

İslam’ın tek ereği “barış”tır, “ba-rış!”

Ben diyorum ki barışı bozan...

Barışı desteklemeyen...

Barış yaratmayan kimse asla Müslüman olamaz!

Kuran’ın bütün hükümleri “barış”ın gerçekleşmesi içindir!

Bu böyle biline!

Şimdi gelelim başlığa...

Ülkemizde son günlerde “yer gök İslam” oldu gerçekten!

Ama...

Sahte İslam bu!

İşin en kötü tarafı da bu işte!

Çevremizde o kadar İslam(!) hayranı türedi ki insan şaşırıp kalıyor!

Ve ben bunlara inanmıyorum!

Bunların kahir ekseriyeti sahte!

Bunlar İslam’ı geçim kapısı olarak görüyorlar her şeyden önce!

Oysa İslam asla geçim kapısı olmamalı!

Allah bunu Kuran’da açıkça belirtmiştir!

Allah kuranda insanların birlik beraberlik içinde olup bol ürün ve paylaşma ile mutlu yaşamalarını istemiştir!

Bizimkiler ne yapıyor kasalarını dolduruyorlar habire!

Sonra...

Yalan şaha kalktı ülkemizde!

Oysa “asr-ı saadet”in tek özelliği sadece yalansızlıktır!

Bu yalancılar mı İslam bayrağını yüceler dikecekler?

Güldürmeyin adamı:)

Bakıyorum özellikle yandaş diye adları çıkmış yazılı ve görsel basına:

İnsanlar öyle Allahlı peygamberli konuşuyorlar ki şaşırıp kalıyorum!

Biliyorum ki onların Allah ile falan işleri yok, yok ama çalıştıkları müessese sahibi öyle istiyor!

Onlar da onlara yaranmak için böyle davranıyorlar!

Ve tabii yüksek miktarda paraları da kapıyorlar!

Tabii o müessese sahipleri de aynen onlar gibi...

“21. Yyda” bilimin bu kadar geliştiği durumda, bilim kullanan Allah'a rağmen, insanların böyle:

Bilime aykırı, “inan ya!” söylemlerinin peşine düşmeleri hiç inandırıcı gelmiyor!

 “İnan ya!” diyenler de zaten inanmıyorlar ya!

Onun için “yer gök İslam” oldu ülkemizde!

Dindar insanlara asla sözüm yok!

Onlara sonsuz saygılarımı sunuyorum.

Ben onlardan sadece bu sahteliğe karşı çıkmalarını bekliyorum!

Saygı ve sevgilerimle...   

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..