Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '13

 
Kategori
Siyaset
 

Tayyip Erdoğan'dan demokrasi beklenir mi?

Tayyip Erdoğan'dan demokrasi beklenir mi?
 

Yaygın söylenti:

Herkes kendisinde olanı verir ancak!

...

Tayyip Erdoğan’da demokrasinin “Dsi” yok ki nasıl versin!

Bakın “Demokratikleşme Paketi”ni tanıtırken yaptığı konuşmayı alıyorum aşağıya:

“...

Demokratikleşme paketi milletimizin yüzünü güldürür.

Darbecilerin ise uykusunu kaçırır. Reformlar özgürlüğe susayan toplum kesimlerini sevindirir.

Milletin iradesine musallat olan baskıcı, ceberut, vesayetçi odakları rahatsız eder.

İleri demokrasiye doğru attığımız her adım mağdur ve mazlum kesimleri mutlu eder.

Biz milletimizi memnun edecek razı edecek mutlu edecek sevindirecek ne varsa onu yapmaya devam edeceğiz.

Pakette milletimizden gizlenen saklanan referanslar anlamında yeni hiçbir şey yoktur.

Öyle mi gerçekten?

Bu paketten milletin haberi var mı?

Var diyen yalan söyler!

Burada söylenen her şey ancak söyleyenin söylediğinin doğru olduğunu söyleme ısrarıdır!

Sorarım size;

On bir yıldır başbakanlık yapan bir insan, hala birilerinin kendisini menfaatleri için yalan yere karaladığını söyler mi?

Söylemez!

Ama bizim Başbakan hala kendisinin neyi yapabileceğini neyi asla yapmayacağını milletin bileceğinden hiç emin değil!

Onun için birilerini karalayıp kendisin söylediğinin doğru olduğunu söyleyerek demokrat olduğunu söylüyor.

Başbakan şunu öğrenemedi bu on küsur yılda; demokratlık barış yanlılığıdır!

Demokrasi başkalarına saygı duyarak barışı gerçekleştirme becerisini yakalamaktır!

Ben anlamıyorum bu bizim başbakanı...

Hem demokrat hem hızlı Müslüman ama ikisinin temel ereğinin barış olduğunu bir türlü anlayamıyor!

Hayret valla...

Bir de “Demokratikleşme Paketi” diyor ya başbakan:)

Kendisinden başka kimse kabul etmiyor oysa:)

Ben de etmiyorum!

Yandaşlarından söz etmiyorum tabii...

Zaten onun en büyük hatası; bu “giden ağam gelen paşam” diyenleri yanında görerek büyük olduğunu sanmasıJ

Bir gün nasıl olsa bitecek bu saltanat onu o zaman görmek isterdim!

Sultan Vahdettin’i bir hatırlayabilse keşke...

Bir de Tarık Buğra’nın “Küçük Ağa” adlı eserini okusun isterim.

Orada Demokrat Partinin kuruluş günlerinde Akşehir’de kime gittiyse “gönlüm sizden yana ama...” diyerek yüz geri çevrilen Demokrat Parti kurucusunun...

Parti iktidara geldikten sonra partinin nasıl da o adamlarca teslim alındığını anlatır yazar...

Bunlar bir yana...

Ben bu “Demokratikleşme Paketi” hakkında bu denli övücü sözler söyleyenlere gülüyorum.

Halka değer veren bir idare halka sormadan demokratikleşme paketi hazırlamamalı!

Hele Cumhuriyetin kuruluşundan 90 yıl sonra!

Hele halkın okuryazarlık oranının “0/090”larda olduğu dönemde!

Halktaki “kişisel gelişmişlik” oranının epey yükseldiği bir zamanda!

Başbakan demokrat olsa:

Halka güvenir ve halka yapmak istediklerini önce halka sunar!

Sonra da halkın o konu hakkında düşündüklerini saptar ve o doğrultuda çözüm üretir!

Demokrasi budur Sevgili Başbakanım!

“Halk için halkla beraber” diyebildiğin gün gel yanıma Sayın başbakanım!

İşte o zaman en büyük alkışçın ben olacağım!

...

Saygı ve sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..