Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '19

 
Kategori
Turizm
 

Yerli Turist Mantıklı Değil

Ülkemizi biliyoruz zaten neyini gezeceğiz ki, değilse coğrafyadan sınıfta kalırdık.

Bazıları merak ettiği yerleri gidip görür de bunun turizm formasyonu altında düzenlenmesi mantıklı görünmüyor, Arap Arabistan’da turist mi olurmuş, ikisi de Arap.

Turist bir kere yabancı demek, turist gibi hareket eden yerlilerimiz bizi kandırıyor.

Para tuzağı, yerli turistmiş, düzenlemeye gerek yok gider görür gelirim. Geziyorum da ne yiyip içiyorum; dağlar aynı, insanlar aynı. İstanbul’da deniz var Antalya’ya denize girmeye gidiyor, bu turist değil ki yiyici.

Yerli turist lafı beni güldürüyor, pijamayla gidiyor turistim ben diyor! Bırakın bunları ya, birilerinin kasasına göre ayarlanmış uyduruk tasarım, insan kendi ülkesinin turisti mi olurmuş! Bu ülkede daha komik şeyler olduğu için dikkatimizi çekmiyor.

Ayder yaylasına gitmiş ballandıra ballandıra anlatıyor, yayla görmemiş, gel bizim köye çık dağlara şarkı söyle, memleketin her yeri Ayder.

Fena mı, fena; Muş’ta kazanıp Tuşta yiyemezsin!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..