Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '10

 
Kategori
Güncel
 

Yetenek sizsiniz

Yetenek sizsiniz
 

önce kadın olduğunuzu,

erkek hegemonyasında ezilmişliğinizi,

8 Mart Dünya emekçi kadınlar günü önemini,

anlatabilecek en çağdaş yetenek sizsiniz.

Fakat;

Anıtkabir'de yayınlanan haberleri görünce, şaşırmaktan öte dondum kaldım!

Ezilen dünya kadınları bir kenara bırakılarak,

üstelik; alt -üst kadın ayrımı yapılarak,

kışladaki hayatı sivil hayata taşıyarak,

erkeklerinizin hiyerarşik düzeninden bir adım öteye gidememişsiniz...

Halbuki;

Önce kadın olduğunuzu,

Hiyerarşik düzeni tersine çevirebileceğinizi...

Gerekirse emekçi bir kadın peşine takılarak.

Altını çizerek tekrar ediyorum.

Gerekirse emekçi bir kadın peşine takılarak,

elinde gücü olanın güçsüzü ezmemesi gerektiğini,

Dünya, kadının elinde daha yaşanır hale gelebileceğini,

Gücü olanın güçsüsüzü ezmemesi gerektiğini vurgulayabilirdiniz...

Telleri aşmaya çalışarak ölen ast subay çocuğuna rahmet annesine sabırlar diliyorum.

Ne yalan söyleyeyim, özellikle, kadınların kadınlara layık gördüklerini izledikçe:

"Kadınlar günüymüş, pöhh" diyesim geliyor.

 
Toplam blog
: 21
: 683
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

1962 istanbul doğumlu, 1982 Pertevniyal edebiyat mezunu. Evli,Mustafa ve Kaan adında iki çocuk sa..