Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Yine hazan, hüzün, gam

Yine hazan, hüzün, gam
 

Bekliyorum,gelen var, ağırlayacağım, eli boş dönmeyen misafirimi


Hasret, kar oldu, yağdı üstüme,

Hüzün, dolu oldu, vurdu yüzüme,

Erimedi dondu, buzlandı yüreğime,

Zemheri ayına çevirdi ömrümü,

Sel oldu sinemde, tufana döndü,  

Talan etti bağrımı, bahçemi, gönlümü,  

Hazan gitmiyor, hüzün bitmiyor, gam eksilmiyor,

Bekliyorum, gelen var eli boş dönmez misafirim....

*****

Vurdu, kırdı ne dal bıraktı, ne yaprak,

Sildi, süpürdü, ne çim bıraktı ne toprak,

Hasret hasta etti beni, hüzün bitirdi,

Şifa kalmadı canda, tende, bedende,

Tüketti mecalimi, yitirdim hayallerimi,

Baş iğneli yastıkta, vücut taşa benzer yatakta,

Hazan gitmiyor, hüzün bitmiyor, gam eksilmiyor,

Bekliyorum gelen var, eli boş dönmez misafirim....

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN                                 

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..