Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

yolculuk

yolculuk
 

Sessizce gidiyorum, bir cebimde dünden arta kalanlar, yarına ait düşlerim bir diğerinde. Umutlarımın altına sakladım korkularımı, yeni bir umut ekliyorum her ayaklanışında...

Usulca gidiyorum, gürültü etmeden, sorularımı sorgulamalarımı koydum bir cebime, diğerinde ise bulabildiğim cevaplar. Duygularımın altına sakladım mantığımı, izin veriyorum arada bir üste çıkmasına, belki bulabilirim diye diğer cevapları da.

Parmak uçlarıma basarak gidiyorum, rahatsız etmeden kimseyi. Kaybettiklerim bir cebimde bir diğerinde sevdiklerim . Farklı yerlere koydum yitirdiklerimi ve elimdekileri, karışmasınlar hep yanımda olabilsinler diye...

Bacaklarımın yorgunluna aldırmadan gidiyorum, bir tarafta nefretlerim, öbür tarafta sevgilerim, hiç karışmıyorum onlara, sevgim zaten yok ediyor nefretimi.

Koşarak gidiyorum bir yerlere yetişme çabasında. Tek arkadaşım yalnızlığım, azığımda acılarım ve mutluluklarım var, bir dilim mutluluk alıyorum azığımdan yorulduğum zamanlarda, anlatmak için kendime buna değdiğini yolcuğumun, acılarımdan da bir dilim koparıyorum fırsat bulunca, idrak edebilmek için mutluluklarımın ne kadar değerli olduğunu...
 
Toplam blog
: 44
: 752
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

İHL mezunu,  metalci bir vatandaşım. Arkadaşlarım dengesiz diye hitap ederler, aileme göre ağırba..