Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

" @ " işareti nasıl ortaya çıktı ?

" @ " işareti nasıl ortaya çıktı ?
 

ben yaptım bunu...


Off be kardeşim. Yaza yaza yaz geldi. Dallara kiraz geldi diyecektim, baktım camdan hava bayağı soğuk kış geldi. İnsan yazar da bu kadar mı yazar ? Blog yazmaya başladığımdan beridir ellerim dert görmez, mouse tutamaz oldu. Hele klavyeye o kadar alıştı ki parmaklarım, artık kaldırınca ellerimi havaya ağlamaya başlar oldu. Ben klavyemi isterim de klavyemi isterim. Şaka bir yana ortadaki kaynana, ben dolaşırım yana yana... Siz bilir misiniz @ işareti ne anlama geliyor ? Hep yazar dururuz mail adresi yazarken. .........@hotmail.com.

O aradaki @ ( et ) ne anlama gelir ? Et mi ? Yok kırmızı et. Yokyaa et balık kurumu. Bana hakar@ @me sakın.

Anlatıyorum size .

Sapienza Üniversitesi profesörlerinden Giorgio Stabile'nin açıklamasına göre internetin sembolü "@" işareti 1536 yılında Latin Amerika'dan İtalya'ya mal taşıyan Floransalı tacirlerin oldukça sık kullandığı bir işaret.

Yaklaşık 500 yıl önce şarap ve tahılda ölçü birimi olan "amphora" nın sembolü olarak kullanılan "@" işareti uzak mesafeler arası ticareti belirtmek için de kullanılıyordu.

İnternet'in günümüzde dünyanın en uzak mesafelerini birbirine bağlayabilme gücünün olduğu göz önüne alınacak olursa bu sembolün 500 yıldır anlamını kaybetmediği de ortaya çıkıyor.

Evime et girmez oldu demeyin . Herkeste @ vardır belkide :)))...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..