Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '15

 
Kategori
Futbol
 

Mersin İdmanyurdu’nda yönetim, çekilişle oluşturulsun!.

 Mersin İdmanyurdu’nda yönetim, çekilişle oluşturulsun!.
 

Mersin İdmanyurdu geri geri gidiyor!.

Başkan, geçenlerde istifa dilekçesi verdi; ama yine yerinde. Çünkü Büyükşehir Belediye Başkanı ricacı oluyor, istifasını geri alıyor.  Yöneticiler desen, onların istifa diye bir düşünceleri yok zaten.

Sözünde durmama ile ünlenen başkan, vazgeçilmez olmanın verdiği güçle, o bildik sözleri sıralıyor:

“Şimdi yeni bir yönetim oluşacak ve yeni bir dönem başlayacak. Ben zor dönemde kaçan bir insan değilim (...) Kimsenin kuşkusu olmasın, Mersin İdmanyurdu'nu hak ettiği yere taşıyacağız. Kim ne derse desin Mersin İdmanyurdu Süper Lig'de kalacaktır.”

Mersin İdmanyurdu’na başkan olmak, yönetim girmek için “cüzdanı kabarık”, “bilgi birikimi” olmaya gerek yok. Çünkü başkan ve yönetim kuruluna girenler, geçmişe bakıldığında, göstermelik...

Gelecek de öyle olacaktır.

Başkan istifa edince, başkanlık için hevesli olduğu söylenen, içeriden biri, dünü ve geleceği ne güzel özetliyor:

"Vali, Belediye Başkanı önderliğinde iyi bir yönetim kurulur. Bu takım, hak ettiği yer olan Süper Lig'de daha yıllarca mücadele edecektir. Mersinliler de takımlarına sahip çıkacaktır.”

(Büyükşehir Belediye Başkanı, yönetimi belirleyeceğine göre, zorunlu gelirlerin dışında, kaynağı da o bulacak demek!.  Belediye’den aktarabildiği kadarını aktardıktan sonra, sağa sola “el” açılacak!. Atadıklarının da, her söyledikleri ekranlarda, sayfalarda boy boy yer bulacak. Bütün kapılar onlara açılacak. Ne de olsa, başa “talih kuşu” konmuş oluyor. Mersinliler de takımlarına sahip çıkacaklar! Paralar akacak!. Sahip çıkma, atananlarının koltuklarını sağlama almalarına sağlayacak... Sağlayacak da sağlayacak!..)

*****

Mersin İdmanyurdu’nda haziranda güçlü bir yönetim oluşturulacakmış!.

Gel de inan!.

Başarısızlığı maçlara kimsenin gitmemesine de bağlayan ve “Vali, Belediye Başkanı önderliğinde iyi bir yönetim kurulmasını” tek çıkar yol sayanlara bir önerimiz var:

Yönetim, maçlara gidecekler arasından çekilişle seçilsin. Görün bakın, o 25 binlik stat, deplasmanlarda “konuk takım tribünü” nasıl doluyor!

Çekilişle belirlenen yönetim ne yapacak?

Öncekiler ne yaptıysa onu...

Sıkışınca, nasıl olsa, Vali ve Belediye Başkanı devreye girecek; yöneticilere kalan, demeç vermek olacak.

“Kanal”lar,  onları baş tacı eder; vurulacak olana vuran da, “meşhur” olur gider!.

Son söz:

Kendi işlerinde yol alan, başına geldikleri kulüpleri aldıkları yerden geriye götürenlere "başarılı işadamı" denir!.

 

https://www.facebook.com/turgutcelik

https://twitter.com/#!/turgutcelik

turgutce@yandex.com

 

 

 
Toplam blog
: 2458
: 2418
Kayıt tarihi
: 10.11.08
 
 

24 Kasım 1944'te İspir'de doğdum. Ankara Kurtuluş Lisesi'ni, Dil ve Tarih - Coğrafya Fakültesi Tü..