Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

1 Mayıs işçi bayramı

Merhabalar,

Bugün 1 Mayıs Bahar Bayramı ve de İşçi Bayramı kutlu olsun.

İzmir'de yaşayanlar olarak bugün 1 Mayıs'ı Bahar Bayramı olarak yaşadık. Dün televziyon kanallarında 1 Mayıs gerginliği ile ilgili yayınları dinledikçe İzmirli olarak hiç korku yaşamadım. Fakat tedirgin de olmadım değil...

Ve bugün 1 Mayıs günü Baharın Gelişi ve İşçilerin Bayramı'dır.

Güzel İzmir'imizin güzel insanları ne İstanbul'daki ne de Ankara'da ki insanların yaşadığı olayları bizler yaşamadık. Fakat gün öğlen haberlerinde vede Akşam haberlerindeki İstanbun ve Ankara'daki görüntülere çok üzüldük gerçekten. O kadar zarar ziyan çok yazık...

İstanbul'da ve Ankara'da yaşayan insanlarımıza büyük geçmişler olsun.

Hepimiz ayni ülkenin insanıyız, dostluk içinde karşılanmasını dilerdim.

Saygılar,




 
Toplam blog
: 3
: 409
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1972 yılı Kemalpaşa-İZMİR doğumluyum. 11 yaşında ilkokul 4. sınıf öğrencisi oğlum var. 17 yıllık iş ..