Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '11

 
Kategori
Aile
 

10 yıl sonra nerede olmak istersiniz?

10 yıl sonra nerede olmak istersiniz?
 

Kendimi beş yıl öncesine göre düşündüm.... Mardin'de ailemden ayrı çalışıyordum, emekliliğimi bekliyordum. Her hafta sonu Adana'ya gelip dönüyordum. O kadar çok koşturuyordum ki... Sakinliği ve düzenli hayatı düşlüyordum. Çocuklarımın yanında olacağım, her akşam beş kişi tüm aile sofrada buluşacağız diye hayal ediyordum.

Yıl 2011, emekliyim. Düzenli bir yaşantım var, artık sadece yapmak istediğimde koşturuyorum. Ama ailemi bir arada göremiyorum. Kızım Ankara'da bir üniversitede okuyor, büyük oğlum Amerika-Boston'da bir okulda eğitim alıyor. Eşim sürekli şehir dışında çalışıyor.

Yani; hayal ettiklerimizin hepsi maalesef gerçekleşmiyor.

Peki, siz düşündünüz mü? 10 Yıl sonra nerede, kiminle olmak istersiniz. (Yüce Rabbim ömür verirse)

Ben, her insan gibi 10 yıl sonra da sağlıklı olmayı ve sevdiğim adamla omuz omuza olmayı isterim. Çocuklarımın üniversiteyi bitirmiş, kendi hayatlarını kurmuş olmalarını isterim. Evlenmiş olan çocuklarım olursa, hemen torunumu görmek isterim.

Allah torun nasip etmişse tabii. Onu parkta, çarşıda dolaştırmak, eşimle birlikte torunumuzla oyunlar oynamak isterim.

Evlatlarımız için daha güzel, daha az sorunlu bir Türkiye olsun isterim. İnsanlarımızın refah seviyesinin daha yüksek olmasını ve herkesin insana yakışır biçimde hayat sürmesini isterim.

İsterim ki tüm sevdiklerim yanımda ve sağlıklı olsunlar.

Ya siz 10 yıl sonrası için nerede ve kiminle olmayı isterdiniz?

 
Toplam blog
: 103
: 1399
Kayıt tarihi
: 21.03.08
 
 

Hacettepe Ün. mezunuyum. Öğrencilik yıllarımda ve okulu bitirdikten sonra bir gazetenin muhasebe ..