Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '08

 
Kategori
Aile
 

Evlat ceviz, torun ceviz içi

Derlerdi de inanmazdım. Bebenin bebesi pek bir tatlı olur diye, oluyormuş, başına gelince anlıyorsun.

Evlat ceviz miş torun ceviz içi, yok değil vallahi ballı lokumlu ceviz içi imiş.

Yılların bu kadar çabuk geçeceğini nerden bilirdim. Ben kendimi aynalara küs olduğum anlarda halen pek bir genç sanır iken bir de baktım ki telefon daki ses "anne doğuma gidiyoruz,sen de iznini al gel deyince ilkbahardan anında sonbahara hızlı bir geçiş yaptım.
Yahu dün oyuncak beek aldığın prensesin oyuncak bebekten sıkılmış olmalı ki şimdi sahicisini leyleklerden teslim almaya gidiyor.
Hızla hazırlandım, aynada ki görüntüme baktım çıkmadan önce.Yıllar ne de çabuk geçmiş öyle diye düşündüm birden
Dün gibi sisler arasından evin penceresinde ki bana yansıyan uzun kumral saçları ela gözleri bir tanecik çizgi bulunmayan tazecik cildi ile ben nerede? Baktım kaldım aynadaki yabancıya. Saçlar kısacık kesilmiş, yılların kar yağdırdığı teller boyanıp sözüm ona saklanmış dostan düşmandan.
O capcanlı bakan gözler pek bir hüzünlü mü bakıyor ne? Şİmdi de yüklenilen o "anneanne" sözüne alışması ne kadar da zor olacak. Bebişi sever iken şaşkın anneanne "teyzem benim" diye severek kendine pek bir güldüdüp eşi dostu alı al moru mor savunmaya geçiyorm birden "şey alışkanlık yok ya! hık mık, kem küm" hay dilini eşek arısı soksun seni anneanne.

KOlaymı devlet memurusun izinsiz töbe çıkazsın bir yerlere, teknoloji yardımı ile bebeğin doğduğu ilk andaki o harika melodik ağlamasını gözyaşları ile duyuyorsun. Olmaz ki diyorsun bu kadar da güzel ağlanmaz ki? Ardından cep telefonuna bebeğimiz EGEDENİZ' in görüntüsü geliyor .Ne sonbahar kalıyor aklında,ne ilkbahar, ne çizgiler ne kısacık saçların.Gözlerin parlıyor, görmemişin torunu olmuş tutmuş resmini cümle aleme göstermiş misali tüm arkadaşların sevincine ortak oluyor.

Aslında yazacak ne çok duygum var. Yabancısı olduğum lap top da iki büklüm ancak bu kadar ifade ediliyor.
Yaşama bağlarımız çocuklarımız torunlarımız, tüm sevdiklermiz...Sevmesini özlemesini bilene ne çok duygu var. Hepsini yazacağım ama eğilip iki büklüm de bunu yazmak zor.Üstelik "yaprak dökümü" de başlıyor.

Ailem büyüyor...Daha bir sımsıkı bağlandım sanki hayata...
BU hoş duyguyu tatmayanlara özellikle tavsiye olunur.

Sevgi ile kalın efendim...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..