Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

500.000 Okur

Toplamda 500.000 okura ulaşmak üzereyim. 

 

Bunların 50.000’inin sabit olduğu kanısındayım. Okur başı 10 metin okumak kastedilmiyor, sürekli okur kastediliyor. 

 

10 senedir internette yazıyorum. Daha önceleri de, tek bir makalemin 10.000-20.000 arasında okunduğu gördüm. 

 

Sorun, bunun alçaklığında değil; Türkiye için çok ilgisiz br konuda yazdığım için, bunun yüksekliğinde. 

 

Beni okuyanlar, anladıkları içn değil, hissettikleri için okuyorlar. Yıllar önce elyazılarımı daktiloya çeken biri, yazılarımın onu korkuttuğunu söylemişti (kuramsal metinlerimdi). 

 

Devrim genelde nüfusun %o 1’i l yapılabilir. Paradigmatik / epistemolojik devrimler ise, milyonda bir oran ile yapılageliyor. 

 

Okurlarımın arasında, ne devrimi yapacak %o 1’e yetecek kadar, ne de epistemolojik devrimi yapacak milyonda bire yetecek kadar kişi var. 

 

Açıklayayım: 

 

Türkiye’de paradimatik dervim yapacak 70 kişi, 10’lu yaşlara 7 eşit dilim olarak dağılmış olsa gerek. Bunlardan 50 ve yukarısı yaşlı, 30 ve aşağısı genç kalıyor. 40-50 yaş arasndaki 7 kişi ise yazdıklarımı anlayacak, ondan önce de yazdıklarmla ilgilenecek konumda değil. Daha önce bu konuda birkaç kez deney tarafımdan yapıldı ve bu kanı doğrulandı. 

 

Sorun paradigmatik devrimin tek bir kişinn yaşamının tamamından çoğunu gereksinmesi. Bu tür kendini adamalara yönelik ideoloji, 3 libelarizm dalgasının para akıntıları arasında yitip gitti. 

 

Geriye ne kaldı? 

 

Yazarın yalnızlığı ve boşluğa çalışan klavyesi. 

 

Şikayetçi değilm, bu işe başladığımda böyle olacağını bliyordum. Yaşam ve tarih bana yalan söylemedi ve bu zulme gönüllü katlandım. 

 

Sonuç?: 

 

Kayıt, kanıt, tanık var. 

 

Yeter de artar bile... 

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..