Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Tokat destekçisi yazarlara...

Tokat destekçisi yazarlara...
 

Günlerdir güncel olaylardan uzak durup, aşk üzerine, sevgi üzerine yazıyorum ki, insanların ruhlarına hitap ederek biraz ortamı yumuşatmak, sakinleştirmek, insanlara sevginin ne denli önemli olduğunu hatırlatmak için ya da içimden öyle geldiği için. Ama bugün görüyorum ki nafile çabalar bunlar. Toplumsal şiddet gitgide tırmanmakta ve beni asıl üzen şey bazı yazarlarımızın da şiddete alkış tutar boyutta yazılar yazmaları. Az evvel okuduğum bir yazıda " polise atılan tokat gücünüze mi gitti, onların tazyikli suyla kemikleri kırılırken neden zorunuza gitmedi" tarzında cümleler vardı. Böyle düşünenlere bir cevap verme sorumluluğu duydum, ee yazar olmak sorumluluk duymayı gerektirir. Şiddeti destekler, toplumsal sorunları kızıştırır, insanları ayrıştırır ve teröristi destekler tarzda yazı yazmakla yazarlık olmaz. Önce sapla samanı birbirinden ayırın lütfen. 

Polisin görevleri vardır ve polis kanunen, kendisine ve kanunlara mukavemet gösterene zor kullanabilir, bu dünyanın her yerinde böyledir. Bu hakkını istismar eden, güç gösterisine dönüştüren polisler mutlaka olmuştur, onları desteklemek mümkün değildir. Gelelim meseleye. Terör bir suçtur, ülkemizde onbinlerce masum insanı canından eden bir beladır, asla bir hak arama yolu olamaz. Terör örgütünü desteklemek d suçtur. Nevruz kutlaması adı altında halkı terör örgütü lehine kışkırtıp, toplumu kaosa sürüklemek, en ön saflarda polise hakaretler yağdırmak bir milletvekilinin asla yapmaması gereken bir davranıştır. Birileri terör örgütü lehine slogan atıp, polise mukavemet gösteriyorsa, o birileri milletvekili dahi olsa polis görevini yapmak zorundadır. Bu milletvekili daha da ileri gidip bir polisi tokatlıyorsa, bunun desteklenir bir tarafı yoktur. Evet, gücüme gitti, çünkü, devlete atıldı o tokat. Çatısı altında beslendikleri ve asla kabul etmedikleri Türkiye Cumhuriyetine attılar o tokadı. Altında anlamları vardı o tokadın. "Bak eylemsizlik kararı aldık, seçim yaklaşıyor, ayağını denk al, isteklerimizi ertelemeye devam edersen arkası gelir bu tokadın" manası taşıyan bir tehditti. 

Şimdi siz bunun üzerine, hiç düşünmeden, derinlikten yoksun sığ bir yazı kaleme alır ve " haa siz atarken iyi miydi, biz atınca zorunuza mı gitti" gibi çocukça safsatalarla milleti dolduruşa getirirseniz şiddeti asıl destekleyen siz olursunuz.  

"İnsan onuru, bölünmeden daha mı önemsiz" miş. Böyle bişey dedi Cem Boyner. Ben de diyorum ki bölünme, şiddeti bitirmez ve ülkemizin bütünlüğü, insan onurunu korumak için gerekliliktir. Terörle kazanılmış bir hak, terörü mübah kılar ve devamı hep gelir, tarihte ve dünyada örnekleri çoktur. 

Devletine tokat atan bu bölücü terörist destekçilerini destekler nitelikte yazı yazmak ise vicdansızlıktır, bu böyle biline... 

 
Toplam blog
: 47
: 793
Kayıt tarihi
: 17.10.09
 
 

Yaşıyorum, yaşadıkça öğreniyorum, öğrendikçe düşünüyorum, düşündükçe çözümlüyorum, çözümledikçe y..