Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '07

 
Kategori
Anılar
 

507 sayılı kanun

14.04.2000 tarihinde işyerimize elinde evraklarla birileri geldi. ‘Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliğinden geliyoruz’ diyerek, kimliklerini kanıtlayıp denetim yaptılar.

“Sicil Tasdiknamesi vize edilmemiştir “ sütununu işaretleyerek tamamladılar. İşte o an gerginliğim arttı; ”10 Günde yaptır, ihtar edildi” ve “Tutanağını iptal ettir!” yazılı ve kırmızı renkli kaşelerini basmışlardı. Tutanak numarası:03944

Denetimi yapan görevlilere, “kaşedeki ibareleri bize nasıl kullanabiliyorsunuz ? Askerlikte emir komuta içindeki üslubu, varlık nedeniniz olan biz esnaflara kullanamazsınız.Bu ibareler bulunan bir belgeye imza atmam, ” deyip imzalamadım. Onlarda ‘imtina etmiştir’ notu düşerek ‘İşyeri Denetim Tutanağı’nı düzenleyip, sözlerimin muhatabının Gökhan isimli bir üstleri olduğunu belirtip gittiler.

Elimde tutanakla Antalya Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği’ne gidip Gökhan beyi buldum. Olayı anlatarak biz üyelere kaşelerindeki üslubu kullanamayacaklarını, ‘çok kaba ve incitici’ olduğunu belirttim. Haklı olduğumu ve o ibarelerin düzeltilmesinin sağlanacağına dair söz verdi. İşlemlerimi bitirip ayrıldım.

Aradan uzun bir zaman geçmişti ki; karşı komşum için düzenlenmiş tutanağını gördüm, aynı Oda’nın. 02.10.2002 Tarih ve 00013057 numaralı tutanakta şunlar yazılıidi: “Lütfen işleminizi 10 gün içinde yaptırınız” ve “Lütfen işleminizi yaptırdıktan sonra tutanağı iptal ettiriniz”.

Sevinç duyduğumu belirtmeliyim.

Bu gelişme; bana verilen ‘söz’den mi kaynaklandı yoksa kendiliğinden mi oldu hâlâ bilmiyorum.

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..