Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '07

 
Kategori
Siyaset
 

Abe baba niye verdin beni kalaycıya?

Abe baba niye verdin beni kalaycıya?
 

Şimdilerde etrafımdaki insanlar kendileri ile ilgili bir hikâye anlatacakları zaman beni tembihliyorlar. “Yazma ama!”

Aklımdan yazmak geçmese bile bu fikri zorla kafama sokuyorlar

Hepsine aynı cevabı veriyorum “ olur yazmam”

Bazıları da onlardan bahsetmemi çok istiyor.

Bunların arasında işletmeciler de var bağımsız Milletvekili adayları da.

Geçen gün bu bağımsız Milletvekili adaylarından bir tanesi geldi. Bu sıcakta siyah takım elbise giymiş, kızamık çıkartacak adam. Bende kısa kollu ti-şört var. Yanıyorum.

Şartlamış kendini seçileceğine. “ Kazanırım” diyor. Başka bir şey demiyor. El ilanları bastırmış, devasa posterleri var. Ciddi para harcamış bu iş için.

İstanbul üçüncü bölgede elli dört bağımsız Milletvekili adayı var. Seçmen sayısı yedi milyon üç yüz bin. “Kırk bin oy alırsa” meclise gireceğini söylüyor.

Serde köşe yazarlığı var ya. Birkaç tane fotoğrafını çekmemi istedi.

Ben de on beş, yirmi poz çektim. Hani gönlü olsun.( Aynı adamın o kadar fotoğrafını çekmek acayip sıkıcı oluyor laf aramızda, kâh makineyi dik tutuyorum, kâh yan tutuyorum)

Hiçbir tanesini beğenmedi.

Benim fotoğraf makinesi yorgun gösteriyormuş onu.( Dünyanın parasını verdim aldım haberi yok)

Yorgun gözüken milletvekili adayına bu millet oy vermezmiş.

“ Ben veririm” dedim.

Ne diyeyim?

****

Geçen gün yolda başka bir bağımsız Milletvekili adayına rastladım..Ayak üstü bir nutuk. Adam enjektörlü süper poze gibi, ‘tek tetik’ dersini acayip çalışmış “Tan! Tan! Tan!” kafam kafama vurdu icraatlarını. Konuşma bitince fişekleri attı.

Tam kurtuldum derken tutturdu “yemin edeceksin” diye.

“Yapma be ağabey, etme be ağabey”

Yok, fayda etmiyor.

Allah günah yazmasın ettim ben de.

Çarşının ortasında alnımdan öptü beni.

****

Sabahtan beri bir bir Trakya havası var aklımda, nedense? Belki bilirsiniz

“ Abe baba niye verdin beni kalaycıya?”

“Kap kalaylayamıyor, yama yapıyor vay vaaay”

Not: Çeyiz sandığı seçim sandığı niyetine yazar tarafından bilinçli olarak konulmuştur. Yanlışlık yoktur

Foto:http://www.zucaciye.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..