Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Acaba kim olabilir ?

Acaba kim olabilir ?
 

Tüm blog severler olarak bir paylaşım düşüncesi içinde; tüm düşüncelerimizi, görüşlerimizi, bilgi birikimlerimizi, tecrübe, sevinç ve kederlerimizi kendimize özgü bir dil, düşünce ve anlatım tarzı ile bu sayfalarda paylaşmaya çalışıyoruz.

Ve MB girdiğim gün itibarı ile - ki giriş nedenim daha önce de belirtmiştim özellikle okumak içindi - çok güzel ve içten yazılar okuyorum. Bazen ciddi, bazen ise mizah, bazen mutluluk bazen ise bir arkadaşın üzüntüsü. Ve tüm mululukların olduğu kadar en çokta üzüntülerin paylaşılmasını görmek beni çok sevindirdi.

Bu güzel satırları her okuyuşumda gerçekten büyük bir keyif aldım ve alıyorumda. Birbirlerini görmemiş veya sesini duymadıkları halde bu birlik ve beraberlik ile paylaşım duyguları sizlerde takdir edersiniz ki gerçekten çok güzel duygular.

Ancak tek dikkatimi çeken konu ise bazı arkadaşların isimleri yerine, belirsizlik içinde kaybolma istek ve düşünceleri. Blog'ta ilgimi çeken çok güzel bir yazı okuyorum, okudukça yazının derinliklerinde kaybolduğum güzellikte yazılar. Yazarken yazıların o içtenliği, sadeliği, durulugu bozulmasın diye bazen yorum dahi yapamıyorum. Sadece hayran hayran okuyorum

Bir kaç satır olsa da yazmak ve teşekkür etmek, duygularımı iletmek istiyorum.

Ve bu güzel yazıyı yazan acaba kim düşüncesiyle baktığımda ise soğuk savaş dönemlerindeki şifre veya kod isimlerine benzer rumuzlarla karşılaşıyorum. Bu kadar güzel yazılar yazan bu arkadaşların bu rumuz arkasında kalmalarına ise bir anlam veremiyorum. O an kendimi sanki uçsuz bucaksız bir ova içinde buluyorum. Hayal mi gerçek mi ? Kiminle konuşuyorum veya kime yazıyorum acaba? düşünceleri içinde kalıyorum. Bir tartışma başlatmak düşüncesinde ise hiç değilim sadece uzun bir süre önce düşündüğüm bir konunun bugün bu sayfaya yansıması.

Kısacası bu yazıları yazan MB yazarları olarak medeni cesaret içinde neden açıkca isimlerimizi yazmıyoruz ki? Hadi soyadlarımızı yazmayalım belki özel nedenler var düşüncesi ile ama hiç olmazsa isimlerimizi yazsak daha iyi olmaz mı? Hitap ettigimiz birisine ismi ile hitap etmek daha güzel değil mi? Bu arada maskeli baloda da değiliz ki .

O güzel yazıları ben yazsam, gizem maskesini takmadan o güzel yazıların altına ismimi alt alta bir kaç kez gururla yazarım. Sevgilerimle.

Resim:www.projectcommunis.orgimgmasks.jpg

 
Toplam blog
: 110
: 811
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

Hayatta iki şey vardır; masallar ve sonuçlar. (Erol Aslan)      ..