Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mart '16

 
Kategori
Deneme
 

Adam geri döndü; geçmiş geçmişti, geleceğini kurtardı

Adam geri döndü; geçmiş geçmişti, geleceğini kurtardı
 

Oradan bakıyordu....


Adam geri döndü ve....

Bu kadın beni nasıl hayatta ve ayakta tutuyorsa, geçmiş, o yaşananlar da tam tersi, düşürüyor beni, ölüyorum ve ellerim....

Bir tarafım hep karanlık ve öte tarafım azıcık ışık görüyor derken....

Trenler, trenlerin olduğu her yerde ben varım; onlarsız, raysız gidemem; tut karanlığımdan.

O küçük adam, öfkesi büyük, hep karşımda; ölmez nefret!

Peşindeyim, bir gün yakalayacağım seni; zamanın bir önemi yok! Aynı yerde, aynı biz, bir kez daha göz göze geleceğiz ve...

Cesaret dediğin, onur, kaybettin vur kendini mi, yoksa her şeye rağmen, yaşam adına, güzel günler adına direnmek mi, bok içindeyken, çıplak, aşağılık, hiç....

Adam geri döndü ve....

İşte karşındayım! Bu sefer güçlü olan benim! Hiçsin karşımda, yok!

1. Not: Geçmişimi geleceğimden kurtarmak için elimi uzatıyorum sana, bir zamanlar kırdığın bu eli; zaman işte, küs kalınmıyor.

2. Not:

Adam geri döndü

tam döndü

güçlü

o eski zayıflığından aldığı hınçla

yakaladı onu

baktı baktı baktı

olmadı elini uzattı

geçmiş geçmişti

geleceğini kurtardı.

Ş.Y.

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..