Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Adım atarken dikkat!.. Kadınlara ve erkeklere tüyolar...

Her bir ilişkinin en başı çok önemlidir… Ayaklarımız yerden kesik, başımızda kavak yelleri ne kelime, rüzgarlar, kuşlar çığlık çığlık "Aşk! Aşk… Aşk!..." diye bağrınıyor ki, ne gözümüz görüyor, ne kulağımız duyuyor!

Ne oluyorsa da aslında bu arada oluyor ki, farkına bile varmadan biz ilişki şekil almış oluyor.

Absürd bir örnek olacak belki ama, daha anlaşılır ve akılda kalması için bu örneği vermek istedim, ki, maddi manevi her şeye uygulayabilirsiniz…

Her iki taraf da yemek yapmasını seviyor ve de beceriyor. O coşku, o heyecan içinde taraflardan biri aslında aynı çizgidelerken bir adım ileriye fırlayıp, “Dur Aşkım!... Yemeği ben yapacağım! “ diyor…

Mutlu mesut yeniyor yemek, herkes durumdan hoşnut…

Bir sonraki gün diğeri ''Hadi bu sefer sıra bende sevgilim'' demiştir muhtemelen ama, geçen gece yemeği çok beğenilen muhterem önde giden zat, muhtemel yine öne atılır heyecanla, “Ayyy aşkım, dur bak bir de bu güzel tarif var!”…

Yine çok hoş bir yemek yenilir, her iki tarafında keyfi yerindedir…

Sonra…

Sizde de olur mu bilmem, yapmak üzere olduğum bir işi bir başkası yapmaya kalkışınca, o işin ucundan tutmak bile bana anlamsız gelir, onun yerine başka bir işi kotarmak daha anlamlıdır. Kotarılacak bir şey yoksa da, yan gelip yatmak bile daha mantıklıdır ki, yapanın yanında olsam kim bilir, elimde olmadan yaptığına karışacağım ki, bana yapıldığında hoşlanmadığım bir şeyi asla başkasına yapmak gibi bir edepsizliğim söz konusu olamaz!

Aynı çizgideki iki kişiden biri bir adım öne çıkmıştır, yerinde sayan, yerinde saymaktan sıkıldığı için bir adım geri atar bir süre sonra…

Sonra sonra… Mutlu mesut ilerleyen bir bakar ki durup bir ara, geride kalanla aralarında adımlardan kilometreler var!...

Yemek işi artık ilk adımı atanın görevi haline gelmiştir.

Adımı atan içinde, geride kalan için de…

Artık kanıksanmıştır olay ve… Kanıksanan bir olayı değiştirmek de bir çeşit mucize!

Güçlü depremler gerek…

Bu konuda kimseyi de direkt suçlamamak gerek!

Kimsenin yoktu ki kötü bir niyeti…

Sonuçta efendim, farkına bile varamadan biz, ilişkilerimiz şekillenir…

Sonrasında adama/kadına sinirlenmenin anlamı da yoktur, çünkü sonuçta bizim tercihimizdir!

Demem o ki: Adımlarımıza dikkat edelim arkadaşlar!...

Gereksiz yere sıkıntı yaşamak istemiyorsak eğer…

 

http://twitter.com/Gulgunkaraoglu

gulgun_2006@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..