Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '11

 
Kategori
Deneme
 

Akıl bir Şeytan Uçurtmasıdır

Akıl bir Şeytan Uçurtmasıdır
 

En ufak bir şüphem yok ki bu dünyanın suyu çıktı. Hadi bırakıp gidelim. Yok, öyle öteki tarafa falan değil. Diyeceğim yenidünyaya gidelim. Hay Allah yenidünya dedim de bakın aklıma ne geldi. Akıl bir şeytan uçurtmasıdır. Ne zaman nereye gideceği belli olmaz. O yüzden bana kalırsa kuyruğunu çekip koparmalı.

Alın işte olacağı buydu. Şimdi de kuyrukla ilgili bi gizimi anlatmazsam... Şöyle ortadan çat diye çatlayacağım. Nasıl? Merak buyurmayın çatlamamaya karar verdim. Aslına bakarsanız çatlayıp çatlamamak insanın kendi elindedir. Neyse bugün çatlamayacağım ya. Yarın ne olur onu bilemem. Ama durun bir  dakika. Bugünün işini yarına bırakma demişler. Bugün mü çatlasam? Kuzine sobanın üzerindeki kestaneler gibi. Ya da. Ya da sı yokmuş. Kimseyi yanıltmak istemem. Dürüst bir vatandaşım ben. Bu devlete de çatır çatır vergi ödüyorum. Görüyorsunuz ya yaşamımız çatır çatır çatlamakla geçip gidiyor.

Ne anlatacaktım ben şimdi. Hah buldum kediler. Evet, kedileri anlatacağım.( Henüz) küçük bir çocukken kedilerin kuyruğuna teneke bağlardım. Bu teneke olayını her hatırladığımda çatır çatır çatlarım kahrımdan. Bu sebepten olacak sokakta ne zaman bir kedi görsem, kendimi tutamam, hemen özür dilemeye giderim yanına. Aslına bakarsanız bu nankör hayvanların pek de laf dinlediği yok. Miyav miyav yaptıklarına bakılırsa tamam affettiler diye düşünüyorum. Büyük büyük annelerinin ya da babalarının k....na taktığım tenekeyi. Yok, k...ç değildi. Kuyruktu.

Neyse. Bakın bakın şu koluma bakın. Nasıl berbat görünüyor değil mi? İşte geçen gün özür dilediğim hain kedilerden biri yaptı bunu bana. Acımasızca cırmaladı. Dedim ya bu hayvanlar bazen anlaşılmaz şekilde hain olabiliyorlar. Hem de vatan haini. Öyle ya, aynı topraklarda yaşadığımıza göre, benim gibi bir vatandaşı cırmalamak, vatan hainliği değil de nedir? Ama yaptıklarını yanlarına koyduğumu sanmayın sakın. Bunun üzerine bir tanesinin güzelim kuyruğuna bir motosiklet plakası taktım. Artık o bir kedi değil motosikletti herkesin gözünde. Derken caddeden karşı karşıya geçerken bir kamyonun altında kalıp asfalta yapıştı. Kamyon şoförü, iner inmez başını iki ellerinin arasına alıp. Aman Allahım bir kediyi ezdim diye bağırdı. Bende ezdiğinin kedi değil motosiklet olduğunu, bana inanmıyorsa plakasına bakmasını söyledim. Şoför saf saf plakaya baktı ve bana haklıymışsın kardeş o bir kedi değil motosikletmiş dedi ve hemen ardından kusmaya başladı. Eeee ne de olsa içi dışına çıkmış bir motosiklete kayıtsız kalamazdı. Ona hak vermiyor değildim. Hurdaya çıkan motosikleti bir hurdacıya götürüp satmaya kalktım. Kabahat bende tabii. Hain hurdacı bana beş kuruş koklatmadığı  gibi birde tokat attı yanağıma. Bakın şuracağızıma. Bunun üzerine hurdacıya dönüp siz... Siz vatan hainisiniz diye bağırdım. Hurdacıda bu arada boş durmadı tabii. Eline geçirdiği bir demir parçasıyla beni kovalamaya başladı. Koşarken bir motosiklete çarptım. Motosiklet miyav diye bir ses çıkararak kaçtı.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
Toplam blog
: 261
: 335
Kayıt tarihi
: 30.08.10
 
 

Anadolu Üniversitesi İşletme fakültesi mezunuyum. Çeşitli kuruluşlarda muhasebe ve dış ticaret or..