Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aleviyim, Sünniyim, Yahudiyim, Ateistim, Türküm, Kürdüm, Ermeniyim, Çerkezim, hepimizi seviyorum...

Aleviyim, Sünniyim, Yahudiyim, Ateistim, Türküm, Kürdüm, Ermeniyim, Çerkezim, hepimizi seviyorum...
 

Az evvel bir müşteri geldi.

İnşaat vincinde kullanmak üzere 1, 5 mt çelik halat istedi.

Nerde kullanacaksınız, kaç ton kaldıracaksınız vb sorular sorarak en doğru halatı vermeye çalıştık.

Bu arada sohbet edip çayımızı içtik tabi.

Parasını ödeyip, paket yaptığımız halatıyla ayrılırken dedi ki: gayrı müslim misiniz?

Hayır dedim gülümseyerek. Neden sordunuz?

Alt tarafı 1, 5 mt halat aldım; Sadece onlar böyle bir hizmet yaparlar dedi.

Ben de Alevi olduğumu söyleyip, Babamdan bahsettim.

Babama (sakalından dolayı sanırım) hep sorarlardı dede misiniz diye.

O da derdi ki: ben HÂLÂ insan olmaya çalışıyorum evladım…

**

not: görseli nerden kaydettiğimi bilmiyorum:( umarım sahibi paylaştığım için rahatsız olmaz.

 
Toplam blog
: 206
: 1273
Kayıt tarihi
: 24.09.08
 
 

Don Kişot, Matematikçi, Öğretmen, Öğrenci ..